koglu
Forelsket i forumet
Aaarg.. Må bare få blåse ut litt.. Jeg er så lei av å være så ufattelig energiløs. Ja, jeg vet det er et vanlig symptom under depresjon, og at jeg går i behandling for nettopp dette. Men allikevel blir jeg så ufattelig irritert.. !!!![:@] SYnes det er så slitsomt å såvidt orke å løfte egen kropp rundt i hverdagen ( nei, jeg er ikke overvektig). Synes det er så slitsomt å ikke få med meg stort av info alltid. Synes så utrolig synd på barnet mitt som har en mor som er så tung i rumpa og energiløs hele tiden. For når det er fri fra barnehagen slik som idag så blir det maaaange timer hvor det bare er oss to, og når ikke mor orker nesten noen ting så blir det ikke så koselig for henne. Og lite aktivitet... Samt at moren er litt utålmodig når hun er så sliten[:(] Og har vært tung siden sommeren, men selvsagt noen dager som er litt lettere. Men de siste ukene er tunge og spesielt denne aller siste.... Da er det såvidt jeg klarer å flytte på kroppen, for kjennes ut som om jeg skal gå i bakken nesten...
Jeg er så leeeei!!!
Så det så..
------------------------ Oppdatering-----------------
Ringt legen idag, og joda har fått time jeg.. Om 2 uker.. Og da blir det nok prøver.. For å sjekke alt av vitaminer og mulige mangler som tipset om i denne tråden.. Og så får man svar på de om noen uker etter det... Så om en måned eller noe kanskje man finner en løsning [:'(][:'(]
Blir lei meg av dette jeg. Får så dårlig samvittighet ovenfor barnet mitt som har så treg mor.. Og liker ikke denne kroppen...
Jeg er så leeeei!!!
Så det så..
------------------------ Oppdatering-----------------
Ringt legen idag, og joda har fått time jeg.. Om 2 uker.. Og da blir det nok prøver.. For å sjekke alt av vitaminer og mulige mangler som tipset om i denne tråden.. Og så får man svar på de om noen uker etter det... Så om en måned eller noe kanskje man finner en løsning [:'(][:'(]
Blir lei meg av dette jeg. Får så dårlig samvittighet ovenfor barnet mitt som har så treg mor.. Og liker ikke denne kroppen...