Energiboost

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Er det noen her som bruker noe spesielt for å få opp energien ganske raskt? Kaffe, piller, positiv tenking osv.
Jeg sliter jo med lav energi. Nå for tiden er overspisingen ganske ille, og energien deretter. Det gjør at jeg sliter på trening, og treningen er det eneste jeg har som kan hjelpe meg med overspisingen. Så jeg trenger energiboost. Men jeg vet ikke hvordan. Jeg vet at det finnes piller som inneholder bla koffein, men jeg er skeptisk. Jeg har prøvd på grønn te, det hjalp ikke. Liker ikke sukkerholdige drikker. Er det på tide å ta et drastisk steg og gå til innkjøp av piller? Slike de selger på gymgrossisten og andre steder. Lei av å lengte etter å sette meg igjen etter å ha stått i 10 sekund :-/

Jeg har perioder på jobb hvor jeg må ty til Burn, men kjøper da den sukkerfrie :) Vet ikke om den faktisk hjelper eller om det bare sitter i hodet da :p Kjipt du går rundt og har det sånn :( Håper du finner en løsning som passer for deg!

Jeg får lav energi dersom jeg spiser masse drittmat. Om det er den maten i seg selv eller om det er fordi den erstatter vanlig mat vet jeg ikke. Antageligvis begge deler. Men tror absolutt det å få i seg nok av de næringsstoffene du trenger vil hjelpe. Om du ikke klarer å la vær å spise is så tror jeg det er bedre å spise både is og en gulrot enn bare is. Hvis du skjønner.

Herbalife måltidserstatter har gitt meg masse energi. Eneste gangen jeg har gått på lavt kalorinivå uten å bli sliten, trøtt, sur, slapp osv

Jeg får lav energi dersom jeg spiser masse drittmat. Om det er den maten i seg selv eller om det er fordi den erstatter vanlig mat vet jeg ikke. Antageligvis begge deler. Men tror absolutt det å få i seg nok av de næringsstoffene du trenger vil hjelpe. Om du ikke klarer å la vær å spise is så tror jeg det er bedre å spise både is og en gulrot enn bare is. Hvis du skjønner.

Herbalife måltidserstatter har gitt meg masse energi. Eneste gangen jeg har gått på lavt kalorinivå uten å bli sliten, trøtt, sur, slapp osv
Det blir mye verre av søppelmat og søtsaker ja, men sliter igrunn uansett. Men det er en løsning som tar tid før den funker, jeg tenker mer på noe som gir energi iløpet av kort tid.

Det blir mye verre av søppelmat og søtsaker ja, men sliter igrunn uansett. Men det er en løsning som tar tid før den funker, jeg tenker mer på noe som gir energi iløpet av kort tid.
Herbalife er vel det sunneste alternativet. Eller så blir det jo piller med koffein eller effedrin

Herbalife er vel det sunneste alternativet. Eller så blir det jo piller med koffein eller effedrin
Ja, og jeg kjenner jeg er litt skeptisk. Har hørt om folk som har fått leverskade av slike piller, men det var ikke den typen jeg vurderer.

Ja, og jeg kjenner jeg er litt skeptisk. Har hørt om folk som har fått leverskade av slike piller, men det var ikke den typen jeg vurderer.
Ja det nok ikke så bra. Ville gitt herbalife Shake en sjans, prøvd daglig i 3 dager eller noe så ser du om det hjelper:) Skjønner du vil ha noe hurtig, men er ikke alltid snarveier er det sunneste eller beste. Når effekten går ut så må du ta en ny, gir ingenting langsiktig godt for kroppen, men kan skade. Det kan jo usunn mat også da...

Ja det nok ikke så bra. Ville gitt herbalife Shake en sjans, prøvd daglig i 3 dager eller noe så ser du om det hjelper:) Skjønner du vil ha noe hurtig, men er ikke alltid snarveier er det sunneste eller beste. Når effekten går ut så må du ta en ny, gir ingenting langsiktig godt for kroppen, men kan skade. Det kan jo usunn mat også da...
Jeg kan godt prøve det ut. Det hjelper jo også når jeg er matlei. Jeg er ikke så veldig for raske løsninger; gode ting må man jobbe for. Men jeg er så lei av å jobbe mot kroppen min dag ut og dag inn. Det blir vanskeligere og vanskeligere å motivere meg for å holde meg unna drittmat, når jeg ikke går ned i vekt eller føler meg bedre uansett. Det eneste jeg har er trening, og det er kjempegøy å kunne øke vekten på maskinene. Men når jeg er så sliten at jeg knapt klarer det jeg vanligvis klarer helt fint så gir jeg opp det og :-( sovnet nesten på trening sist.
Kan man kjøpe herbalife i helsekostbutikker, eller må jeg bestille på nett?

Gerimax ginseng , eller ren ginseng!!! Gjør underverk etter en liten stund! Eller Spirulina som er et rent produkt!

Ville ikke begynt med tabletter med koffein, det er ikke bra for kropp eller sinn!!
Åså et real spark i ræva!!

Gerimax ginseng , eller ren ginseng!!! Gjør underverk etter en liten stund! Eller Spirulina som er et rent produkt!

Ville ikke begynt med tabletter med koffein, det er ikke bra for kropp eller sinn!!
Åså et real spark i ræva!!
Bruker spirulina, men det har ingen effekt :-(

Back
Topp