Energi

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Flere enn meg som sliter med lite energi?
Føler meg utslitt av å gå opp trappa til andre etasje

Sykmeldt pga lite energi og overskudd. Får ikke sovet nok og sliter med masse mareritt

Ja! Jeg gikk bare rundt på butikken og var så sliten at jeg tenkte at jeg må legge meg! Blir sittende i en halvtime etterpå for å skaffe energi for å komme meg hjem. Blir veldig fort anpust. :(

Jepp. Sykemeldt 50%. Må sove helst 12 timer. Og ha noen timers søvn innimellom.

Jeg har veldig lite energi. Sover 12-16 timer hver dag og er trøtt når jeg ikke sover! Orker ikke lage middag, eller dra på butikken. Det er veldig slitsomt

Jeg har også ekstremt lite energi, er forferdelig... Gruer meg til den minste ting jeg må gjøre, det er ofte verre på ettermiddag og kveld, så prøver å gjøre litt på morgenen! :dead:

Haha, ja, jeg sover stort sett hele tiden hjemme! Kan sove to timer på sofaen etter jobb og sove igjen hele natta og trøtt på jobb også! Men det er stort sett det eneste jeg merker av symptomer, så det er jo greit!

Har begynt å bli fort andpusten. Veldig trøtt også, men i dag har det ikke vært så ille angående å være trøtt. Har følt meg mer opplagt i dag og det er deilig! :) Før dagen i dag har jeg sovna på sofaen både på formiddagen og ettermiddagen og det er ulikt meg.

Jepp, og det blir liksom bare værre. Føler meg som en zoombie. Orket såvidt ta meg av minsten, men det blir en del skjermtid kan en si...:oops:
Det er mye jobb å ruge, vertfall når det er to ;)

Hadde jeg hatt jobb hadde jeg blitt sykemeldt. Lite vits å sykemeldes fra studiene ennå, men om ikke formen blir bedre snart så klarer jeg ikke fullføre.

Kjenner det er godt å se at andre er i akkurat samme situasjon. Jeg er så trøtt og kvalm 24/7. Idag har det vært ille, ligget på sofaen hele dagen. Syns så synd på 3-åringen som får så lite oppmerksomhet fra denne kanten. På mandag skal jeg egentlig på todagerskurs med overnatting. Kjenner at det muligens må ryke Gleder meg til å få overskuddet tilbake igjen

Jeg har også lite energi, vil sove eller ligge på sofaen å se TV hele tiden. Men når man har ett barn fra før av så må man bare finne det lille av energi man har igjen i kroppen :dead:.

Det værste er nok samboeren som mener jeg overdriver når jeg sier at jeg er sliten hele tiden :shifty:

Her er energien på bunn. Trøtt hele tiden. 50 % sykemeldt nå, håper det kan hjelpe.

Veldig trøtt, sliten og energiløs. Tungt å stå og gå, vil bare ligge. Blir frustrert av dette.

Greit å se at jeg ikke er alene:rolleyes:

Enn så lenge har jeg klart å holde meg på jobb - jobber som pedagog på småbarnsavdeling, så har 14 1 og 2 åringer på jobb og en 2 åring når jeg kommer hjem.

Heldigvis tar mannen mini ekstra på ettermiddagene, så jeg kan ligge på sofaen

Jeg har en ganske fysisk krevende jobb, så dagene er veldig variable med tanke på hva jeg orker. Noen dager føler jeg at jeg har fått gjort alt jeg skal pluss litt til, andre dager føler jeg at jeg ikke har fått unna noe fornuftig. Ingen kollegaer vet at jeg er gravid enda. Jobber som oftest 9 timer ila dagen, lager middag og ligger på sofaen og dupper frem til treåringen skal legge seg. Orker kanskje å rydde litt klær og henge opp en klesvask før jeg legger meg selv:sleep011 Har verdens beste samboer som står opp i helgene og lar meg sove litt til.

Er så enormt sliten, og nå starter praksisperioden på mandag hvor prestasjonen skal være på topp, dette kan bli interessant. Lurer på om jeg skal gi dem beskjed om det, eller bare bite tennene i sammen and continue the struggle :bag::arghh:

Her er også energinivået lavt, spesielt om det er travle dager på jobb.. Begynner å grue meg til jeg skal på jobbtur om to uker, må kjøre alene i 2,5 t og ha ganske krevende møter i mange timer og så kjøre hjem igjen på kvelden. Er så utrolig trøtt og til tider svimmel, så usikker på om det er lurt å dra.. Hva tenker dere?

Her er også energinivået lavt, spesielt om det er travle dager på jobb.. Begynner å grue meg til jeg skal på jobbtur om to uker, må kjøre alene i 2,5 t og ha ganske krevende møter i mange timer og så kjøre hjem igjen på kvelden. Er så utrolig trøtt og til tider svimmel, så usikker på om det er lurt å dra.. Hva tenker dere?
Jeg ville nok ha sendt noen andre..

Back
Topp