Energi

Mammalis

Betatt av forumet
Lenge siden jeg har hatt så mye energi i dag...tar det som et godt tegn..:p redebyggingtegn

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Jeg og! Var glad da jeg sto opp, hadde planer om café med en venninne, lunsj med mamma og storinnrykk på ikea. Ble litt paff da gutten vår hadde masse feber og måtte være hjemme. Da kunne jeg jo ikke gjøre noen av tingene jeg planla.

Har likevel fått orden på huset, vasket klær, gjort klar til middag og laget müsli. Nå skal vi ta en tur ut i sola og handle litt mat

Så bra, skal ikkje det vera eit tegn på at det nærma seg det? Eg har også sånne dagar av og til, våknar full av energi, men blir ofte dårlig på slutten av slike dagar, så kroppen min berre lurer meg trur eg.
I dag skal eg berre slappe av, og det blir deilig. Har veldig lyst å ut å gå meg ein tur i det fine veret, men tar ikkje sjansen med det elendige bekkenet mitt og glatt på vegen...

Sånn hadde jeg det i går.. Trengte ikke sove på dagtid for første gang på lenge og fikk vasket en god del klær:-) I dag derimot; helt kake.. Var oppe i to timer før jeg i hele tatt greide å karre meg i dusjen.. Må rydde litt i stua til jeg får besøk av ei venninne og etter hun har dratt skal jeg bare sove:-P Mannen får ta litt redebygging her i dag så vi kommer sånn nogen lunde i mål til fødselen:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp