Energi?

MAMMA26

Forelsket i forumet
Er det flere som føler seg tappet for energi ?
Har ikke peiling på hva man  skal prøve for å få litt mer.. Noen tips?

Jeg og er helt tappet for energi..har dessverre ingen tips..håpte på å få noen selv

Jeg og trenger tips[&o]

Kjenner meg igjen der ja.. Holdt nesten på å svime av i dusjen nettopp. Men blir samtidig så rastløs av å bare ligge på sofaen hele dagen. Ser virkelig frem til mini bestemmer seg for å komme ut nå! [;)]

Tappet for energi jeg og...og det hele tiden da...uff...Det skal hjelpe med tilskudd av jern.... jeg kan ikke ta det selv, men dere som kan bør absolutt det [:D]

jah,er utrolig sliten om dagen[&o]...håper det er noen som har noen gode råd å tips[:D]jern lageret mitt er helt fint så kan ikke ta jern...

uff, jeg også er kjempe sliten om dagene, orker ingenting...skulle så gjerne orket men.......[8|] 

Frisk luft og solskinn [:)]

ja kjenner meg igjen der..er trøtt å sliten hele tiden..trenger sårt noen råd her og...

Samme her, føler at kroppen lever sitt eget liv.

ORIGINAL: anetta23

ja kjenner meg igjen der..er trøtt å sliten hele tiden..trenger sårt noen råd her og...
sign

mer sliten jeg også, men det hjelper stort med frisk luft, lett mosjon og sunn mat!  Ser ut som om jeg holder opp pekefingeren, hehe, men det ER faktisk godt for kropp og sjel!![:D][8D]

ORIGINAL: Trin

Her på Sunnmøre er ikke den oppskrifta noe ideell.. Det begynte akkurat å sludde/snø.. Hmf..[&:] Ønsker meg SOOOOL!!![:)] Men frisk luft har vi da[8D]

ORIGINAL: Mamma27

Her på Sunnmøre er ikke den oppskrifta noe ideell.. Det begynte akkurat å sludde/snø.. Hmf..[&:] Ønsker meg SOOOOL!!![:)] Men frisk luft har vi da[8D]

Æsj det været. [:'(] vi skifter ikke til sommerdekk ennå ikke hvis dette skal fortsette

Her er det heldigvis sol... [:D] men dårlig med energi!!! [:@]

Dårlig med sol her og.. Det regner jo kattunger i takene,hehe.
Mye frisk luft da..Meldt sludd her og i dag og i morgen. Stakkars hvitveisa..
Er det noen som vet om det er et must og ta omega 3 når man tar gravid vitaminer? (spiser jo 2 fiskemåltider i uka..)

ORIGINAL: Sommersmil

ORIGINAL: Mamma27

Her på Sunnmøre er ikke den oppskrifta noe ideell.. Det begynte akkurat å sludde/snø.. Hmf..[&:] Ønsker meg SOOOOL!!![:)] Men frisk luft har vi da[8D][;)]

Æsj det været. [:'(] vi skifter ikke til sommerdekk ennå ikke hvis dette skal fortsette

Blir vel ikke sommerdekk før midt i Juli eller no..[&:][8D]

ja kjør på med smootie, masse antioksidanter hjelper på for energien [:D]

ORIGINAL: MAMMA26

Dårlig med sol her og.. Det regner jo kattunger i takene,hehe.
Mye frisk luft da..Meldt sludd her og i dag og i morgen. Stakkars hvitveisa..
Er det noen som vet om det er et must og ta omega 3 når man tar gravid vitaminer? (spiser jo 2 fiskemåltider i uka..)

Jeg fikk høre at om en spiser et par skiver i uken med makrell i tomat får du i deg mer omega 3 enn om en spiser trankapsler hver dag. Så tror du får i deg det du trenger gjennom kostholdet ditt ;)

Ellers, dårlig med energi her og gitt [:'(] Våkner om morningen og føler meg noenlunde opplagt, så går jeg en tur eller gjør litt husarbeid så må eg hvile litt igjen. Orker bare ting i små økter. Har funnet ut at familiebesøk fungererer ikke i mer en 2 timer om gangen. Håper inderlig energien kommer tilbake snart.

ORIGINAL: madonna

ja kjør på med smootie, masse antioksidanter hjelper på for energien [:D]

Anbefaler Solo smoothie med bringebær! Nam nam [;)]

Back
Topp