Energi!!

Nattlys

Gift med forumet
ENERGI KOM TIL MEG!
Herregud så giddalaus og lat man føler seg... Hehe[:D] Søren meg det tiltaket bare å sette kopper og fat i oppvaskmaskin!
- Gå på do- pause- rydde glasset sitt- pause- gre håret-pause...pause pause pause!!!

Herremin gleder meg til man orker litt mer, får energien litt mer tilbake![:)] Vil være lett på fot og hoppe rundt hehe[:)]

Har du ENERGI til å lage deg en aldri så liten ENERGI-smoothie eller en ENERGI iskaffe, så vil kanskje det gjøre susen?

Her er min oppskrift på hj.laget iskaffe:
1 dl kokt vann
1 ts pulverkaffe
1 ts O'boy
2 dl melk
Isbiter

Bringebærsmoothie:
2 dl frosne bringebær
1 banan
2 dl melk
1 ts honning

Smoothien blir som slush og passer fint til å fryse ned som hj.laget ispinne. Eller man kan bare sitte og supe den i seg i sola, som jeg oftest gjør. Mmmm deilig og gir masse ENERGI [:)][:)][:)]

ORIGINAL: BabyMama

Har du ENERGI til å lage deg en aldri så liten ENERGI-smoothie eller en ENERGI iskaffe, så vil kanskje det gjøre susen?

1 dl kokt vann
1 ts pulverkaffe
1 ts O'boy
2 dl melk
Isbiter

Bringebærsmoothie:
2 dl frosne bringebær
1 banan
2 dl melk
1 ts honning

Smoothien blir som slush og passer fint til å fryse ned som hj.laget ispinne. Eller man kan bare sitte og supe den i seg i sola, som jeg oftest gjør. Mmmm deilig og gir masse ENERGI [:)][:)][:)]

Uh...smoothie hørtes godt ut! Tror jeg har jordbær i stede or bringebær[:)]
Ja tenkte å lage litt iskaffe, har en sånn espressokanne til å ha ovn, å sirup hehe[:)] Kanskje jeg gidder å hente vårskoene i boden etter det...[8|]

ORIGINAL: frøkenL

Hehe...skjønna akkurat ka du mein Nattlys....alt e sikkeli energikrævanes...sku ha på litt maskara i ste...et aue, pause, andre aue, pause [:D] Heilt utruuuli!

Å magen min føles BLYTONG....har længe syns d e tongt å kåm sæ opp a sæng/sofa...men nu...heilt stræv å kåm sæ opp før å gå på do [:D]

Trur kansje æ har en sånn litt energilaus dag i dag![>:]

Ja man merker at man snart er ferdig. Når man sitter i sofaen med pcn på fange, å presterer å bli utslitt![:D][&:] Helt utrolig hvor mye energi det tar...

Enig med dere! Burde ha ryddet litt her, men det er såååå tiltak..[:'(]

lite energi her også.. men har du en god søster på tlf så guri man får egentlig gjort mye husarbeid uten at du tenker over det.. handsfree er genialt da:) mye jeg har fått gjort over en tlf samtale:)

hehe ja lite energi er det en del av her og:p håper han snart vil ut nå:) 6 dager til termin, så er jo ikke så lenge uansett da, men hadde vært kjekt å sluppet noe særlig overtid:p

ORIGINAL: Rutla

hehe ja lite energi er det en del av her og:p håper han snart vil ut nå:) 6 dager til termin, så er jo ikke så lenge uansett da, men hadde vært kjekt å sluppet noe særlig overtid:p

Jupp[:)] E forberedt på å gå til termin, men håper ikke mye over det altså...
Litt fordi det er tungt, å litt fordi jeg har en slektning som har termin en uke etter meg, å hun har gått siden jul å håpet ungen hennes skulle komme! Mast så utrolig mye, at jeg kommer til å hisse meg opp om hun får før meg...hahha[:D]

ORIGINAL: BabyMama

1 dl kokt vann
1 ts pulverkaffe
1 ts O'boy
2 dl melk
Isbiter

Bringebærsmoothie:
2 dl frosne bringebær
1 banan
2 dl melk
1 ts honning

åååååh!!!!! sånn vil jeg ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

Back
Topp