Energi?! Hvor er du?

Sunny87

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Jeg er helt tom for energi. Kom hjem fra jobb, middag og så har jeg sovet. Er helt "slækk". Skulle ønske jeg orket å gjøre noe mer. Huset trenger virkelig en shine. :( noen som har det likt?

Har det på samme måten! Starta i ny jobb på mandag og kjenner at det ikke er helt kompatibelt med energinivået jeg har i 1.trimester

Håper virkelig det kommer seg snart, hvis ikke blir det vanskelig å skjule føler jeg ;)

Veldig sliten om dagen, spesielt etter jeg kuttet ut kaffe. Prøver å spise regelmessig og litt ekstra frukt for energi, legger meg også relativt tidlig :-) håper det blir bedre snart!

null energi her og! Vandt til mye kaffi . No er det Max 2 kopper til dagen . Av og til ingen kaffi :( dårlig mat lyst gjer at blodsukkeret er lavt. Og blodtrykket faller så holder på og svime av kver gang eg reiser meg. Blæ. Godt det er siste mann

Kjempesliten her også... Passer svært dårlig da vi har stort prosjekt på gang i hagen samtidig som jeg starta i ny jobb sist uke. Sukk! Men var likt sist graviditet så det blir en vane, en får bare legge seg tidlig! Utfordringen er å skjule det og vekke mistanke hos andre :p

Last edited:
Dette kan eg og skrive under på, sjølv om eg berre er 4+2. Eg jobbar som lærar og har aldri vore så sliten før som etter endt arbeidsdag i dag. I tillegg har eg mykje mensmurring og småkvalm, Det einaste som hjelper er å småspise, noko eg ikkje kan gjera konstant :P

Godt å høre vi er flere:) håper virkelig det tar seg opp. Jeg er førstegangs så vet jo ikke hva jeg går til. He he

Samme her! Utrolig sliten utpå dagen, energinivå på null. Håper det bedrer seg etterhvert :) noen som føler for å trene når de er så slitne?

Samme her! Utrolig sliten utpå dagen, energinivå på null. Håper det bedrer seg etterhvert :) noen som føler for å trene når de er så slitne?
Jeg har ikke:( men nå skal det sies at jeg var ikke noe treningsnarkoman før heller;) he he

Jeg trente fast minst 3 dager i uka før jeg ble gravid. Har gjort det i mange år. Nå er jeg bare sliten, men prøver å bevege meg litt likevel.. Men måtte ligge rett ut i flere timer når jeg prøvde meg på en lett joggetur her om dagen. Håper det blir bedre, for det her er litt krise!

Jeg har også trent ganske jevnt og trutt før graviditeten, men nå er jeg altfor sliten etter en lang dag på jobb. Håper det går seg til etterhvert :)

Jeg klarer å trene selvom jeg er sliten. Føler jeg har litt mer energi etter treninga, men merker at jeg er ikke like "pigg" på treninga som jeg var før. Treninga hjelper mot kvalmen så det er deilig.

Veldig sliten for tiden her også :) sov 2-3 timer i ettermiddag. :)

Jeg og er superslækk! Skulle ønske man kunne ta en energitablett eller noe!

Er helt i bånn.. Kvalm og sliten :( Er i utgangspunktet avhengig av trening :P men har ikke satt foten innenfor døren der på flere uker nå :( Etter erfaring så kommer det seg om to mnd. Men det føles fryktelig lenge til akkurat nå :P

Kjenner jeg gleder meg til andre trimester, virker som formen blir bedre da :) vanlig matlyst, kan trene, kan slippe den store SA-bekymringen m.m.!

Back
Topp