energi før fødsel

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Oi, kanskje det er det det betyr? Jeg har gått fra å ligge paddeflat i sofaen hver dag, til å få masse energi (kom for 2 dager siden). Har ommøblert, tatt høst-rensen i hagen, støvsugd hele huset og dratt på shopping ... Termin om 13 dager ...

Termin om 8 dager, og har gått fra å være ganske sliten, ligge på sofaen å sove første uka av permisjonen når junior er i bhg, til å nå skure ned kjøkkenet, badet, stua, vinduene. Har i tillegg sove Mye bedre på natta :) har stort sett aldri klart å sove lengre enn Kl 07-08, men nå har jeg de to siste dagene sovet til 10 :-o

Jeg ligger paddeflat på soffan enda.. Termin om 11 dager.. Håper på litt mer energi , slik at jeg får ordnet huset litt.. Og bake til 5årsdag!

Absolutt ikke, var så sliten den siste tiden at jeg knapt holdt ut. Etter fødsel derimot har energien økt på. :)

Mer og mer sliten for hver dag den siste uka, men de to siste nettene før fødsel sov jeg utrolig godt, så var mer opplagt. Så til tross for ingen søvn den natten fødselen startet, var jeg nokså uthvilt :)

Nei, egentlig ikke.. MEN da jeg så at resten av slimproppen hadde gått kastet jeg meg over badet og vasket det ned. Vasket også klær og sengetøy og litt annet div i håp om at fødselen skulle settes i gang. Tror jo egentlig ikke på kjærringråd, men mamma vasket vinduer dagen lillesøs ble født så da virket det logisk å vaske dusjen :p

Termin til lørdag, men blir satt I gang fredag. Kjenner jeg er veldig trøtt og sliten nå de siste dagene. Sover dårlig på nettene. Oppe annehver time:-/

Sov bedre enn på lenge de to siste nettene før det satte i gang! Det var såpass uvanlig at jeg begynte å lure på om noe nærmet seg. Energien økte litt som følge av det.

Back
Topp