Endringer i Østfold-treffet!

Windy

Forumet er livet
Da Bennylure har syke unger nå, så flytter vi treffet til meg. :) :)

Oog..  jeg har en liten ide`..  er en smule barnslig..  får høre hva dere synes...

Det er jo februar og karnevals-tid nå..   Skal vi ha et karneval-treff????  :D :D

Trenger ikke være store greier.. trenger ikke kjøpe inn noe dyre greier..  Har du ikke noe å kle ut barnet med, så helt ok. :) 

Skal vi voksne kle oss ut også???

:)  beklager meg og min barnslige natur..  kjenner det er  en smule lenge siden jeg jobbet..  he-he..

Forslag til mat???    Vær så snill og kom med det.. ;)

si hva dere synes..  er det ikke stemning for det, så tar vi vanlig treff. .)

Passser det kl 11??

Ja, det hadde vært kjempegøy [:D]

Skal jo ikke mye til for å kle de ut. Og tenk så mye fine bilder det blir da!
Og jeg kler meg gjerne ut[8D]

Velonita: hvis du har en svart str.bukse og svart body, så kan han være edderkopp! :)
            eller hvis du har en brun str.bukse og brun body, så er han bjørn. :) 
             eller i hvitt.. da har jeg hårbøyle med kaninører på. :)

Hvis han skal være bjørn elelr kanin, så kan jeg ordne en rund hale, som vi kan feste med små sting i rumpa. :D

Jooooo, kom du og snuppa!!!! 

Aina: Til fredagen.. husker ikke dato i farta..  Håper du kommer!! :)  Og kjempemorro at dere kler dere ut! :)

Jeg har en bjørnelue som er litt stor til Trillian, den kan dere jo låne, velonita :)
Trenger ikke være veldig fancy kostymer, de er jo babyer. Skal jo gå an å leke rundt i og. Og ører og luer osv, kan jo tas av etter at vi har tatt bilde av de[8D]

er det nå til fredag ??? jeg skal på barselgruppe den dagen jeg. :( :(

Da inviterer jeg heller hit etter vinterferien jeg jenter.. på kaffe og kaker..(jeg har jo bursdag den 25.) så det må jo feires. ;))

Ja, var nå til fredag vi avtalte som treff hos Bennylure..     så synd at du skal i barselgruppe eilejoha.. :/ 

Men er gjerne med på treff hos deg etter vinterferien. :)

NEI!!  næmmen da...  skal vi finne en annen dag da????   :)

Hva med torsdag 10.2

jeg kan ingen dager til neste uke...   

da har vi møte med skolen [&:][8D]

Mm, sånn helt egentlig passer det best en annen dag for meg og. Så kan jeg gjøre det jeg egentlig hadde planlagt denne fredagen. Er jo mest gøy når flest mulig er med[:D]

Jepp..  det er jo morsomst når flest mulig kan bli med..  :)

Ja-ja... jeg får ta karneval's-treff neste år da!!  he-he...

jeg kan heller ikke torsdag, for da er det babysvømming..
(med mindre det er neste, for da har jeg tante rød så da kan jeg ikke dra haha) [8D]

Så bra hvis det blir utsatt.. for fra neste uke skal jeg være med lillegutten hver dag..:)

Da avtaler vi at det er utsatt. :)  

Back
Topp