Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daHer er han begynt å sove merog det er greit, for det har vært en periode nå med mye korte dupper og dårlig humør. Nå sover han en dupp sammen med meg i senga på morgenen, ca 3 t. Er da våken og i farta et par timer før han legges ut i vogna. Da sover han alt mellom 2-4t. Er våken fra senest 16.30 til han legger seg 18.30-19. Sover javnt over hele natta, våken for en svett melk i 4-5tiden. Opp i 7tiden
![]()
Sover ikke all verden her heller.Færre dupper på dagen nå. Ca 3 kanskje. En av duppene kan være litt lenger som regel. 2-3 timer. Men det er ikke hver dag heller.
Sover fortsatt mye.
I dag sov hun 5,5 time på første dupp. Til vanlig rundt 3 timer på ene, så maks en time på de to andre. Sover 3 dupper i løpet av dagen.
18.30-06 ca. Uten å våkne.Wow! Så lenge? Hvordan sover baby på natt??
18.30-06 ca. Uten å våkne.
Hun har bestandig vært et sovedyr på dagtid, men akkurat det på natt har jeg jobbet beinhardt for og er veldig glad for at det ga resultater for å si det sånn[emoji6]
Bestemte meg for at det ikke ble noe melk før tidligst 04. Våkna rundt 01-02 og holdt det gående til 04 et par uker, men jeg ga meg aldri. Så sov hun plutselig rundt en natt. Da bestemte jeg meg for ingen melk før 05.30 ca. Så hadde vi annenhver natt der hun sov rundt, mens annenhver natt våknet hun hver time... Varte i en uke før hun begynte å sove rundt for godt[emoji1303][emoji1305] Jeg var steintrøtt når det stod på som verst, men er veldig glad for at det fungerte.Herremin så deilig!!! Hva har du gjort for å klare natt uten oppvåkninger??
Bestemte meg for at det ikke ble noe melk før tidligst 04. Våkna rundt 01-02 og holdt det gående til 04 et par uker, men jeg ga meg aldri. Så sov hun plutselig rundt en natt. Da bestemte jeg meg for ingen melk før 05.30 ca. Så hadde vi annenhver natt der hun sov rundt, mens annenhver natt våknet hun hver time... Varte i en uke før hun begynte å sove rundt for godt[emoji1303][emoji1305] Jeg var steintrøtt når det stod på som verst, men er veldig glad for at det fungerte.
Jeg gir ikke vann på natta heller, synes bare det forstyrrer mer enn det gjør noe godt.
Får henne ofte til å sovne igjen en da. Men hvis hun våkner 06.15 f.eks så er hun mer enn klar til å stå opp.Så flink du har vært!!
Hvis du gir melk 05.30, står hun opp da? Jeg føler at min ofte blir veldig våken av den tidlige morgenflasken