Endring kriterier SKJULTE grupper! (FORSLAG!)

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Det er for å luke bort de som ikke hører til september, Men som vil inn for å snoke.
Skjønner hva du mener, men jeg syns det er fint at de som vil inn på den hemmelige må gjøre en liten innsats for det. Ellers blir den ikke særlig hemmelig lengre ;) Syns i grunn 25 innlegg var lite jeg da :p Men jeg skjønner jo at alle ikke er like skravlet :)

Helt enig, kunne godt vært enda flere innlegg. Men det er uansett bra at det vil bli gjort slike endringer slik at vi slipper snokere, i ordets rette forstand -ikke nick ;)

Jeg forstår argumentene deres svært godt, og er heller ikke interessert i snokere og troll på et slikt forum.. Men det lukes jo med det samme ut brukere som ikke er så aktive i ulike tråder, men som allikevell kan ha behov for å stille serriøse spørsmål eller gi gode råd til andre. Bare kaster ut mine tanker her nå! Er ikke i mot kriterier for en skjult gruppe!

Men er 25 innlegg ment som ulike tråder man har startet, eller telles det at vi svarer på andres innlegg? (Litt fersk her :p )

Svar på andres tråder teller også :-)

Kanskje vi også burde sette det at de lager seg et nick som kriterie?

Back
Topp