Supa'Mama
September 2013 <3
Jeg og. Gidder rett og slett ikke.
Hvis du ser på påmeldings tråden så skjedde i alle fall det nettopp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og. Gidder rett og slett ikke.
Blir så oppgitt at alle kan komme inn på den hemmelige gruppa. Ikke rart man flytter over til f.eks Facebook. Grr...Hvis du ser på påmeldings tråden så skjedde i alle fall det nettopp.
Det er for å luke bort de som ikke hører til september, Men som vil inn for å snoke.
Skjønner hva du mener, men jeg syns det er fint at de som vil inn på den hemmelige må gjøre en liten innsats for det. Ellers blir den ikke særlig hemmelig lengre Syns i grunn 25 innlegg var lite jeg da Men jeg skjønner jo at alle ikke er like skravlet
Jeg forstår argumentene deres svært godt, og er heller ikke interessert i snokere og troll på et slikt forum.. Men det lukes jo med det samme ut brukere som ikke er så aktive i ulike tråder, men som allikevell kan ha behov for å stille serriøse spørsmål eller gi gode råd til andre. Bare kaster ut mine tanker her nå! Er ikke i mot kriterier for en skjult gruppe!
Men er 25 innlegg ment som ulike tråder man har startet, eller telles det at vi svarer på andres innlegg? (Litt fersk her )
Absolutt!Kanskje vi også burde sette det at de lager seg et nick som kriterie?
Nye regler kommer øyestraks! Oppretter ikke tilgang til flere nå før de er publisert.Men kan vi stanse inntaket frem til de nye reglene er på plass?
Kunne vi fått et lukka forum på oktober også? Lukter troll der inne nå ..