Endring kriterier SKJULTE grupper! (FORSLAG!)

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Etter innspill fra mange brukere om at de IKKE er komfortable med at hvem som helst kan føre seg opp på listen og få tilgang til den skjulte gruppen har vi nå laget et forslag til kriterier:

Før en kan få tilgang til den skjulte gruppen må hver og en av brukerne oppfylle disse kriterine:
- Må ha skrevet 25 innlegg i termingruppen
- Ha vært medlem på forumet i minimum 1 måned
- Stå oppført på terminlisten

(Brukerne skal som tidligere skrive seg opp i påmeldingstråden slik at de kan få tilgang.)

Det er opp til medlemmene i termingruppene å sjekke om brukerne oppfyller disse kriteriene, hvis noen finner brukere som ikke skulle hatt tilgang til den skjulte gruppen, send meg en PM og jeg fjerner tilgangen.

Hva synes dere om dette? Evnt. andre innspill? Endringer?

Bra :D

Jeg synes at 25 innlegg i termingruppen er ganske mye.. Jeg er en av dem som er ny her, er ikke 12uker på vei og har ikke fortalt det til familien enda. Synes da det er greit med en skjult gruppe man kan være mer aktiv i, men om kriteriet er at vi først må være aktiv i termingruppen synes jeg poenget med en skjult gruppe faller litt bort..

Dette er ikke for å lage en diskusjon, om flertallet ønsker disse kriteriene har jeg forståelse for det.. :)

Jeg synes at 25 innlegg i termingruppen er ganske mye.. Jeg er en av dem som er ny her, er ikke 12uker på vei og har ikke fortalt det til familien enda. Synes da det er greit med en skjult gruppe man kan være mer aktiv i, men om kriteriet er at vi først må være aktiv i termingruppen synes jeg poenget med en skjult gruppe faller litt bort..

Dette er ikke for å lage en diskusjon, om flertallet ønsker disse kriteriene har jeg forståelse for det.. :)
Det er for å luke bort de som ikke hører til september, Men som vil inn for å snoke.
Skjønner hva du mener, men jeg syns det er fint at de som vil inn på den hemmelige må gjøre en liten innsats for det. Ellers blir den ikke særlig hemmelig lengre ;) Syns i grunn 25 innlegg var lite jeg da :p Men jeg skjønner jo at alle ikke er like skravlet :)

Det er for å luke bort de som ikke hører til september, Men som vil inn for å snoke.
Skjønner hva du mener, men jeg syns det er fint at de som vil inn på den hemmelige må gjøre en liten innsats for det. Ellers blir den ikke særlig hemmelig lengre ;) Syns i grunn 25 innlegg var lite jeg da :p Men jeg skjønner jo at alle ikke er like skravlet :)

Enig :)
Jeg har merket at det er flere og flere som snoker og utrolig mange som ikke er aktive i det hele tatt, da synes jeg faktisk det er litt "pinlig" å legge ut om meg og mitt til andre som ikke gir noe. Synes det er godt å ha en plass der jeg kan føle meg tryggere.

Jeg er en av di som ikke er så aktive, har ikke skrevet meg på termin listen er ikke helt sikker på hvilken dag som jeg får som termin så tenke å vente, ellers er jeg ikke så fan av å skrive så mye her på det åpene forumet og da synes jeg det er greit med det skjulte :) selv om jeg ikke har vert så aktiv enda, er ikke sikkert jeg blir det, mye å gjøre, men kikker innom iblant :)

Jeg er en av di som ikke er så aktive, har ikke skrevet meg på termin listen er ikke helt sikker på hvilken dag som jeg får som termin så tenke å vente, ellers er jeg ikke så fan av å skrive så mye her på det åpene forumet og da synes jeg det er greit med det skjulte :) selv om jeg ikke har vert så aktiv enda, er ikke sikkert jeg blir det, mye å gjøre, men kikker innom iblant :)

Jeg har forståelse for de som ikke er så aktive (i alle fall ikke i begynnelsen) men likevel føler jeg ikke det er helt rett. Hvorfor skal jeg som da er aktiv og åpen risikere snokere og f.eks troll? Ikke at jeg sier dere er det altså ;) Men ønsker ikke å ta de risikoene og uten oss som er aktive hadde dere jo heller ikke hatt noe å lese på. Jeg ønsker et lukket forum for oss som er åpne mot hverandre og som deler...
Hvordan kan du ellers vite at de andre som søker seg inn i det lukkede forumet ikke er de samme som kun ønsker å snoke på deg på det åpne forumet?

Syntes dette er suuupert :) En skal vise at en vil inn på en hemmelig gruppe... Og er jo mye en kan spørre om som ikke er privar og røper hvem en er, føre en kommer inn... 25 innlegg er da ikke mye???

Syns det hørtes veldig greit ut :)
Om det skulle komme noen nye nå så blir det kanskje vanskelig å lage 25 seriøse tråder på en mnd. Men det går jo sikkert an å sende en mer utdypet søknad da, i tillegg til det andre...

Synest de hørest veldig greit ut :) jeg hat vært aktiv hele tiden, men alikevell ganske anonym her på de åpne men alikevell er ikke 25 inlegg noe problem :)

Jeg forstår argumentene deres svært godt, og er heller ikke interessert i snokere og troll på et slikt forum.. Men det lukes jo med det samme ut brukere som ikke er så aktive i ulike tråder, men som allikevell kan ha behov for å stille serriøse spørsmål eller gi gode råd til andre. Bare kaster ut mine tanker her nå! Er ikke i mot kriterier for en skjult gruppe!

Men er 25 innlegg ment som ulike tråder man har startet, eller telles det at vi svarer på andres innlegg? (Litt fersk her :P )

Høres helt greit ut for meg :-) Har ikke vært så aktiv til nå pga kvalme og veldig sliten men skal nok klare få til 25 innlegg likevel. Ser det at hvis det er kjempe lett å få tilgang til hemmelig forum så faller jo litt av poenget bort...

Jeg forstår argumentene deres svært godt, og er heller ikke interessert i snokere og troll på et slikt forum.. Men det lukes jo med det samme ut brukere som ikke er så aktive i ulike tråder, men som allikevell kan ha behov for å stille serriøse spørsmål eller gi gode råd til andre. Bare kaster ut mine tanker her nå! Er ikke i mot kriterier for en skjult gruppe!

Men er 25 innlegg ment som ulike tråder man har startet, eller telles det at vi svarer på andres innlegg? (Litt fersk her :P )
Det teller at du svarer på innlegg ;) og nå har du allerede 3-4 innlegg i denne tråden :)

Flott!

Back
Topp