Endring i hud

Synny91

Betatt av forumet
Har dere merket endringer i huden deres? Er den bedre eller verre enn før? :)

Jeg har fått ekstremt tørr hud. Må smøre både morgen og kveld, men flasser uansett. Også små røde prikker/kviser på bryst og skuldre :/ håper det gir seg til sommeren!

Har panna full av kviser, og jeg har så og si aldri hatt kviser før... Har alltid hatt tørr hodebunn, men nå er den ekstremt tørr..

Har så mye kviser - spesielt på hakepartiet...føler meg som en 14-åring :P

Har alltid vert plaget med dårlig hudmen når jeg er gravid blir det myyye verre :( kviser både i ansikte, brystkassen og over hele ryggen :/

Jeg har også fått veldig tørr hud. Smører, men hjelper ikke. Ikke noe glød her hos meg hvertfall hehe:)

Masse kviser på haka :P
Ellers er huden tørr, men det er den på denne tiden av året uansett :)

Har aldri hatt særlig med kviser før, men nå har jeg fått et par-tre fæle kviser på hakepartiet. Over nesa flasser jeg og ellers har jeg fått masse små nupper ved tinningen, på halsen og på brystet og ryggen. Føler meg skikkelig fæl om dagen...

Håret er også håpløst, og elektrisk nesten hele tiden...tørt...bruker å være glansfullt og sterkt

Har fått skikkelig tørr hud både i ansiktet og i hodebunnen :bag: hodebunnen er verst synes jeg, for ansiktet kan jeg jo smøre mye.. :shifty:

Tørr hud! Noe så forferdelig! rundt øyenbryna og nesa er det værst, også flass i hodebunn.... Begynte med kviser, men nå har det roet seg iallefall. Har også fått noe kvise lignene på brystet, er ikke det men kan ligne på det.

Har dere merket endringer i huden deres? Er den bedre eller verre enn før? :)

Jeg har fått ekstremt tørr hud. Må smøre både morgen og kveld, men flasser uansett. Også små røde prikker/kviser på bryst og skuldre :/ håper det gir seg til sommeren!

Mye værre en til vanlig! Har som regel ganske grei hud.. men nå.. fysj

Back
Topp