Endring huden

Guttemammax2

Glad i forumet
Har vært veldig myk og hatt mye fuktighet i huden gjennom hele svangerskapet. Aldri vært så fin i huden. Plutselig tørker eg ut på hendene :/ er nå i uke 37+3
Andre som merker endring i huden nå på slutten?

Kan ha noe med været å gjøre også. Jeg blir ofte tørr om vinteren. Kan og være B-vitamin mangel f.eks.

Kan ha noe med været å gjøre også. Jeg blir ofte tørr om vinteren. Kan og være B-vitamin mangel f.eks.

Ja, kan være.. er 7+ grader i Bergen, så er nok ikke været tror eg. Men muligens vitaminene wf burde vært flinkere med. Babyen tar jo en del, så kanskje eg har begynt å bli påvirket der :/

Ja, kan være.. er 7+ grader i Bergen, så er nok ikke været tror eg. Men muligens vitaminene wf burde vært flinkere med. Babyen tar jo en del, så kanskje eg har begynt å bli påvirket der :/
Kan være. Legen kan sjekke med blodprøve :-) Er formen ellers fin?

Har en erindring om at de sjekket vitaminer osv også når eg tok lever og galle prøver på Haukeland for ett par uker siden :)
Bortsett fra forkjølelse er formen fin :)
Noen får også litt lavere stoffskifte i svangerskapet. Dette kan føre til tørr hud og tørt hår også. Men er nok tilfeldig :-)

Min endring er at jeg plutselig kjennes feteren ut i fjeset.

Ikke merket så mye. Vært en del tørr rundt leppene tidligere. men ikke like mye nå. Tror nok ikke det er været. kan være hormoner eller vitaminer

Min endring er at jeg er tørr og hår på leggene og under armer vokser ikke :) det sistnevnte er så utrolig deilig :D
Før så måtte jeg nesten barbere meg annenhver dag nå trenger jeg ikke det på uker, ser og kjennes ut som jeg vokser :D

Leppene mine har blitt super tørre og jeg har fått fet kvisete hud i ansiktet igjen :( Kroppen smører jeg etter dusjen, annen hver dag, så den merker jeg ikke noe på.

Jeg har fått tørre lepper og tørr hud i ansiktet nå på slutten.. sliter vanligvis ikke med det :)

Har tørre lepper og knusk tørr hud i ansiktet. Ser skikklig fælt ut med sminke på :p
Regner med at det går tilbake en liten stund etter fødselen, gjor det sist gang :)

Har vært veldig myk og hatt mye fuktighet i huden gjennom hele svangerskapet. Aldri vært så fin i huden. Plutselig tørker eg ut på hendene :/ er nå i uke 37+3
Andre som merker endring i huden nå på slutten?

Det med hendene har jeg forresten hatt noen mnd nå, er nok pga den hyppige håndvaskinga. Har gått gjennom mange tuber med håndkrem.

Det med hendene har jeg forresten hatt noen mnd nå, er nok pga den hyppige håndvaskinga. Har gått gjennom mange tuber med håndkrem.

Samme her med hendene, har hatt det i flere måneder. Sprekker opp og svir. Håndkrem ser ikke IT som funker, blir tørt 5min etter

Samme her med hendene, har hatt det i flere måneder. Sprekker opp og svir. Håndkrem ser ikke IT som funker, blir tørt 5min etter

Jeg syns det ble bedre etter at jeg fikk råd om ikke å gni meg tørr, men mer klappe meg tørr, og så har jeg kjøpt norwegian formula som trekker raskt inn

Jeg syns det ble bedre etter at jeg fikk råd om ikke å gni meg tørr, men mer klappe meg tørr, og så har jeg kjøpt norwegian formula som trekker raskt inn

Prøve det fremover ;) takk for tips :)

Back
Topp