Endring av regler for å få tilgang til skjult

Venterpåsistemann

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Akkurat nå gjelder disse reglene :
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
https://forum.babyverden.no/threads/✨-terminliste-✨.2040046/page-2#post-27743738
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kantilgangen din bli fjernet.


Men dersom disse skal gjelde isteden så må vi ble enig som en gruppe :).

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.


Så hva mener du?:)
 
Jeg syns det er lenge med 1mnd medlemsskap på forumet. Jeg ble først medlem for en uke siden, jeg fant ut av graviditeten 7 uker på vei. Da har jeg liksom ikke sjangs å holde følge med medlemmer som var tidligere inne her. Noen har sikkert vært medlem allerede før pos. test (som prøvere). Er litt redd for at hvis jeg kommer for sent inn, så går jeg glipp av en del, og at det er vanskeligere å bli en del av gjengen.
Er jo allerede sein da, men prøver å være aktiv og bidra her inne.
 
Jeg syns det er fint å sette ned grenser for hvor lenge man må ha vært medlem. Trist at noen bare må gå å vente selv om de er super aktive.
 
Kan jo feks øke til 70-80 innlegg og sette ned tiden? Da blir det litt mindre tid å vente og et krav om litt mer innlegg. La oss ta 3 uker som et eksempel, og man poster 3-4 innlegg pr dag, så er man på 4x21= 84 :)
 
Jeg har endelig vært medlem i ein mnd nå, hvordan kommer jeg inn i det skjulte forumet? Er det noe som skjer automatisk? :)
 
Jeg syns det er lenge med 1mnd medlemsskap på forumet. Jeg ble først medlem for en uke siden, jeg fant ut av graviditeten 7 uker på vei. Da har jeg liksom ikke sjangs å holde følge med medlemmer som var tidligere inne her. Noen har sikkert vært medlem allerede før pos. test (som prøvere). Er litt redd for at hvis jeg kommer for sent inn, så går jeg glipp av en del, og at det er vanskeligere å bli en del av gjengen.
Er jo allerede sein da, men prøver å være aktiv og bidra her inne.
Jeg skjønner bekymringa, men det går seg virkelig til. Var i helt samme situasjon med førstemann, og man kommer fint inn i det.
Blir en litt annerledes stemning uansett når vi kommer over i andre trimester, og alle ikke er så redd for at det skal gå til grunne uansett :bag:
 
Så lenge man kan si enten 1måned og 50 poster, eller 2 uker og 150. Sånn at noen som er her i en måned ikke også må nå opp til 150 lissom...
 
Har sikkert langt over 150 innlegg allerede :laughing021 har vært medlem 1 måned 24. juni.. med denne brukeren vel og merke.

Men jeg kan fint vente en uke om det er det flertallet bestemmer :happy:
 
Back
Topp