Endring av navn..(mellomnavn)

Alveola*

Forumet er livet
Syns dere det er teit å endre navn når barna har blitt så store som min? Rundet akkurat året..
Vi tenkte litt på et mellomnavn til snuppa.. Har vel egentlig ment å ha det hele tiden, men så ble bare dåpen kastet på oss egentlig[:D] Hadde selv syntes det hadde vært rart å skifte fornavnet  liksom, men et mellomnavn som sikkert ikke kommer til å bli brukt av alle er jo ikke like merkelig[8D]

Er det greit å legge til et mellomnavn nå? vær ærlige da [;)]

Ja det synes jeg er litt rart...

det synes jeg dere skal gjøre hvis det er noe dere tenker mye på. :)

ikke noe rart synes jeg. :)

Tja, hvis dere ikke kommer til å bruke det til vanlig alikevel så ser jeg egentlig ikke helt vitsen[;)]

Men alikevel er det jo bedre å gjøre det nå enn om f.eks. et år eller to til da. Hvis dere tror dere kommer til å angre på at dere ikke gjorde det liksom....

Jaja, til god hjelp her ser jeg[8D] Lykke til med valget iallefall[:D]

(Hva ville dere putta på forresten?)

Å legge til et mellomnavn blir ikke rart...

Kjenner en som la til et navn ekstra da han sto konfirmant...

ORIGINAL: _Nanne_

Tja, hvis dere ikke kommer til å bruke det til vanlig alikevel så ser jeg egentlig ikke helt vitsen[;)]

Men alikevel er det jo bedre å gjøre det nå enn om f.eks. et år eller to til da. Hvis dere tror dere kommer til å angre på at dere ikke gjorde det liksom....

Ja, jeg tenker ganske mye på det egentlig[8D]
Sofie eller Sofia.. Syns vel Sofia er finest, men det er litt tungt kanskje!!? Jeg ville hun skulle hete Sofia til fornavn, men det ville ikke sambo.. Men det var greit som mellomnavn da[;)]

Å endre navnet er jo en ting,men å bare legge til et mellomnavn gjør jo ikke noe,er aldri for sent for det.
Broren min gjorde det ifjor han,etter 38 år...okei,jeg så ikke helt greia der[8D],men på en ettåring gjør vel ikke det noe![:)]

ORIGINAL: FrøkenLøken

Sofie eller Sofia.. Syns vel Sofia er finest, men det er litt tungt kanskje!!? Jeg ville hun skulle hete Sofia til fornavn, men det ville ikke sambo.. Men det var greit som mellomnavn da[;)]

Hvis du tenker mye på det syns jeg dere skal gjøre det[:)] 
Synes Emma Sofie var litt lettere, og egentlig et veldig fint navn når jeg leste det[:D]

ORIGINAL: FrøkenLøken

Hvis du tenker mye på det syns jeg dere skal gjøre det[:)] 
Synes Emma Sofie var litt lettere, og egentlig et veldig fint navn når jeg leste det[:D]

Ja![;)] Liker det kjempegodt!! Og om det blir til at jeg ikke skal ha flere barn, så har jeg ihvertfall de to navnene jeg ville brukt på den snuppa jeg har nå[;)]

åhh, fikk skikkelig lyst på oreos nå altså..[8|]

Jeg, søster og to søskenbarn av oss "fikk" mellomnavn av farmor da vi var begynt på skolen og vel så det...
Var rart i begynnelsen å venne seg til et ekstra navn (som vi fikk velge selv), men nå er det som om jeg bestandig har hatt det...

Go for it [:)]

Okey, HELT ærlig[;)]

JEG syns det er litt teit å legge til det navnet nå. hvertfall siden det er et navn som mest sannsynlig ikke kommer til å bli brukt, men bare stå der liksom..[:)]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Jeg, søster og to søskenbarn av oss "fikk" mellomnavn av farmor da vi var begynt på skolen og vel så det...
Var rart i begynnelsen å venne seg til et ekstra navn (som vi fikk velge selv), men nå er det som om jeg bestandig har hatt det...

Go for it [:)]

Så moro!! Rart at bestemødre tenker på sånn da[:D]
Ja, jeg tror jeg gjør det.. Var bare greit å få andres synspunkter[;)]

ORIGINAL: nurkeklar

Okey, HELT ærlig[;)]

JEG syns det er litt teit å legge til det navnet nå. hvertfall siden det er et navn som mest sannsynlig ikke kommer til å bli brukt, men bare stå der liksom..[:)]

Hehe[:)] Jeg kommer til å bruke det.. Men det må jo være opp til andre hva de sier..

Men ja, jeg skjønner at noen syns det er rart.. Er i tvil selv[8D]

Back
Topp