Kjempe kjekt i dyreparken, vært der hver sommer i 7år nålike koselig hver gang
Håper dere får en fin tur
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe kjekt i dyreparken, vært der hver sommer i 7år nålike koselig hver gang
Håper dere får en fin tur
Ja det var dette vi også snakket om, skal faktisk litt til før de går ut og advarer slik! Føler virkelig at det ikke verdt å ta sjansen. Vi hadde gledet oss i flere måneder, skulle på en romantisk nedlagt vingård i Toscana, som er gjort om til leiligheter...men det kommer flere ferier som man kan reise på![]()
Jeg tror det er heller motsatt, at det skal veldig lite til for at de varsler om slike ting. Viktig og helgardere seg mot en folkegruppe som i utgangspunktet er nervevrak![]()
Altså, jeg synes det er bra de advarer, men tror ikke risikoen er direkte stor i forhold til andre ting man kan pådra seg i sydligere land. Bla denguefeber, malaria osv.
Jeg tror det er heller motsatt, at det skal veldig lite til for at de varsler om slike ting. Viktig og helgardere seg mot en folkegruppe som i utgangspunktet er nervevrak![]()
Altså, jeg synes det er bra de advarer, men tror ikke risikoen er direkte stor i forhold til andre ting man kan pådra seg i sydligere land. Bla denguefeber, malaria osv.