Endret nattesøvn!

EME2

Betatt av forumet
De siste dagene har jeg følt at jeg har hatt ekstra med energi. Både på dagen og på natten noen som er heller irriterende.

Kan være trøtt når jeg legger meg, men ligger bare å vrir meg etter å ha lagt meg. Så våkner jeg i 03. tiden å er lys våken! For så våkne tidlig å ikke få sove igjen... Noen som kjenner seg igjen?
Har sovet godt helt frem til nå, med unntak av noen netter da.

Tulla i magen er ikke noe spes. urolig så det er ikke det jeg våkner av. :rolleyes:
 
De siste dagene har jeg følt at jeg har hatt ekstra med energi. Både på dagen og på natten noen som er heller irriterende.

Kan være trøtt når jeg legger meg, men ligger bare å vrir meg etter å ha lagt meg. Så våkner jeg i 03. tiden å er lys våken! For så våkne tidlig å ikke få sove igjen... Noen som kjenner seg igjen?
Har sovet godt helt frem til nå, med unntak av noen netter da.

Tulla i magen er ikke noe spes. urolig så det er ikke det jeg våkner av. :rolleyes:
Sånn var det på slutten av forrige svangerskap her, masse energi sånn 14 dager før frøkna kom - før jeg rett før fødsel fikk akutt behov for å slappe av og bare være sur og grinete [emoji14]
 
jeg er omvendt, vrir og vender på emg til 3 om natten så "kollapser" jeg i en stilling og sovner... våkner 2-3 timer senere fordi jeg må på do... og "kollapser" igjen i en stilling når jeg har vært på do... og er vekke til rundt 9-10 isj.... skjeldent jeg får sove noe særlig på dagtid også... så går jo inn i en sånn "ond sirkel".... håpet er at det blir litt mer stabilt når lillemor kommer til verden...
 
Jeg er våkner og tror det er morgen hver natt i ett-to-tiden. Så sover jeg litt til kl fem-seks. Lys våken når vekkerklokke. Ringer kl seks. Så er jeg trøtt resten av dagen. Hehe. Merkelige greier. Men nå går jeg i permisjon og håper på å få sove litt mer!
 
Back
Topp