Endret matlyst?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg har jo hatt en veldig ok matlyst gjennom graviditeten og har hatt lyster som ikke alltid er så sunne. Gikk opp en del i begynnelsen siden spising var det eneste som fungerte når jeg var kvalm. Har også hatt en veldig aktiv livsstil med trening hver dag, men har jo Såklart blitt litt redusert :P

Men nå, derimot, er matlysten på vei ned. Spiser jo noenlunde normalt, men trenger ikke mat så ofte, og spiser sunt og greit. Har ikke økt i vekt de siste 8 ukene, så ligger enda "kun" på +9 :p

Merker dere noe nå mot slutten? :)

Eg merker eg spiser mindre og at det eg får lyst på er sunnere mat/ drikke enn tidligere;)

Spiser mindre enn noen gang og det har jeg gjort gjennom hele graviditeten uten at det har gjort utslag på vekta. +14 kg så langt:o

Merker at jeg har lyst på litt "rar" mat nå. Og jeg orker ikke så mye som jeg har lyst på. Forsyner meg med normal mengde og klarer ikke spise opp. Er 36+3, så magen er på sitt absolutt høyeste nå. Håper matlysten blir bedre igjen når han synker ned igjen.

Jeg er skikkelig matlei. Har ikke lyst på noe :( det er værst på morningen. Så blir å tvinge i seg noe bare. Har gått opp 4 kg mer etter jeg begynte på insulin så er 14 kg opp nå her hehe. Men stresse ikke med det :)

Bare jeg som fryder meg over dårlig matlyst altså? :D Får jo i meg nok mat, er bare det at jeg ikke storspiser som før og har lyst på salater og smoothie i stedet for vaffler og is. He he he

Kunne blitt mange kg om jeg skulle lagt på meg like mye som de første 5-6 mnd gitt :)

Er skikkelig matlei akkurat no,men spiser en del frukt:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har en smoothieperiode. MÅ ha en hver kveld :D

Back
Topp