Endret lukt - sting som løsner

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
De siste dagene har jeg lagt merke til at lukten nedentil har endret seg, lukter litt mer ekkelt. Har også lagt merke til at stingene begynner å løsne, kan det være det som lukter? Er enda sår... Er 4 uker siden fødselen nå..

Æsj, skjønner hva du mener! Jeg synes det lukter forferdelig, men husker jeg hadde 1-2 uker med samme lukten i svangerskapet. Vet ikke hva det er jeg...

Det er antakeligvis bare renselsen som lukter. Det lukter ikke godt akkurat, men det er ikke så mye å gjøre med det... leste et sted at lukten kommer fra livmoren og det går over med renselsen...

Det kan vel også være bakteriell vaginose. Jeg fikk det sist. Fikk en kur med legen og lukten forsvant etter et par dager

Jeg får lov å komme på jordmorvakta i ettermiddag så skal de ta en titt:)

Er snart 4 uker siden fødsel og jeg har ikke sett noe til de stingene! De skal vel falle av etterhvert og da burde man vel se dem når de løsner? Har deres løsnet? Hva med 6 ukers kontroll? Skal dere til gyn eller lege?

Jordmoren mente at det ikke var noe galt, hvis jeg ikke synes det ble bedre sa hun at jeg kunne ringe sykehuset og prøve å få fremskyndet 6-ukers kontrollen.

Er snart 4 uker siden fødsel og jeg har ikke sett noe til de stingene! De skal vel falle av etterhvert og da burde man vel se dem når de løsner? Har deres løsnet? Hva med 6 ukers kontroll? Skal dere til gyn eller lege?

Jeg skal ha 6-ukers kontroll på gyn poliklinikken på sykehuset. Ba om det når jeg lå på barsel. Vil ikke bruke fastlegen min, og det finnes ingen gynekologer her. Sydde også en god del så synes det er greit å ha en som vet hva de driver med.

Mine har begynt å løsne de siste par dagene. Er 4 uker siden i natt som kommer.

Back
Topp