Endrede matvaner/lyster?

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Merker dere endring i hva dere har lyst på?

Her mista jeg raskt lysten på at usunt, og fikk crave på frukt og bær, fruktjuice og fruktsaft, noe som absolutt er helt greit! :woot:

Særlig appelsin, pink lady eplebåter, druer og blåbær knaskes med glede, og skylles ned med ananasjuice! Gravide gleder! :hungry:

Ingen speiselle ting eg har lyst på men noen ting eg har fått helt avsmak på

Ingen speiselle ting eg har lyst på men noen ting eg har fått helt avsmak på

Hva er det du ikke liker lenger da? :) Kjenner at rått kjøtt eller fisk er skikkelig nono! :depressed:

Hva er det du ikke liker lenger da? :) Kjenner at rått kjøtt eller fisk er skikkelig nono! :depressed:

Umm kan ikkje drikke te (elsker vanligvis det), rekesalat er nono,sjømat gjenerelt, men er ehentlig lite som frister,.spiser mest for eg må. Alt smaker litt rart

Umm kan ikkje drikke te (elsker vanligvis det), rekesalat er nono,sjømat gjenerelt, men er ehentlig lite som frister,.spiser mest for eg må. Alt smaker litt rart

For ikke snakke om LUKTER! Er så mye stink i alt :laughing002

Føler med deg! Er litt smålykkelig for at NOE i alle fall frister litt :laughing002, men det som frister metter jo ikke. Skulle egentlig ønske å slippe spise!

For ikke snakke om LUKTER! Er så mye stink i alt :laughing002

Føler med deg! Er litt smålykkelig for at NOE i alle fall frister litt :laughing002, men det som frister metter jo ikke. Skulle egentlig ønske å slippe spise!

Ja lukter hjelper heller ikkje på

Jeg elsker egentlig stå å lage mat, aldri laget så lite mat fra bunnen som nå :( blir så kvalm av luktene! Idag tok jeg opp hjemmelaget indisk fra fryseren med hjemmelagde naanbrød som jeg varmet til mannen Imens jeg omtrent brakk meg, og jeg koste meg med en yoghurt til middag :woot:

Jeg elsker egentlig stå å lage mat, aldri laget så lite mat fra bunnen som nå :( blir så kvalm av luktene! Idag tok jeg opp hjemmelaget indisk fra fryseren med hjemmelagde naanbrød som jeg varmet til mannen Imens jeg omtrent brakk meg, og jeg koste meg med en yoghurt til middag :woot:

Det høres unektelig kjent ut - uten at det er noen trøst :depressed: Finner også mye hjelp i yogurt, bortsett fra at en blir så skrekkelig fort sulten igjen - å så er det samme jakten på nytt etter noe som metter.. Kan nesten komme på gråten når sulten nærmer seg i galoppfart, da ingenting frister.. Gir ikke akkurat mening når knerten på innsiden jo skal ha masse å vokse på :yuck::D

Jeg klarer ikke lukta av rista brød, og det spiser jeg hver dag. Sitronvann drikker jeg hver morgen, jeg får det ned men da begynner det å ha lyst til å komme opp igjen. Leverpostei er favoritt, brakk meg da jeg åpna boksen. Jeg synes egentlig surt godteri er tullete surt, nå har jeg bare lyst på det - og det døyva faktisk kvalmen litt. :eek: Klarer ikke å spise mye, så prøver bare å få ned noe så magen holder seg i ro. En dag blir det et glass Oboy, neste to fiskekaker på gaffel. :woot:

Har klart å drikke mindre kaffe, men det er noe jeg har veldig lyst på hele tiden.

Har ingen lyst på brødmat mer, derimot veldig lyst på yoghurt med müsli. Ikke noe lyst på søtsaker, mer lyst på sunn mat.

Har fått problemer med å spise kjøttpålegg som skinke og leverpostei, blir kvalm av lukten. Har dessverre alltid lyst på søtt :P

Her hadde jeg kjempelyst på kjøtt og sterk mat ca. uke 6, i en ukes tid. Så ble kjøtt ekkelt igjen. Jeg er enig med dere over som sier at frukt er supergodt! Og jus. Godteri er ikke like godt lenger, og det er jo supert både for meg og knøttet i magen! Jeg blir fort kvalm av det, og det smaker ikke så godt.

Appelsinjuice og jarlsberg er favoritt her. Og frukt. Klementin! Sliter ellers med å finne mat jeg har lyst på. Har egentlig ikke lyst på noe.

Jeg sliter med mat på generelt grunnlag. Er en kamp det å få i seg nok næring. Frukt går faktisk fint, men jeg har ingen spesielle cravings.

Har ikke endret seg så mye her, men de to ukene jeg var kvalm og uvel så fristet bare type middagsmat. Spiste fajitaskylling med stelt løk og paprika, avokado og rømme flere dager på rad ;)

Blir fortere mett enn tidligere, ikke noe stort behov for mat om dagen.
Må minne meg selv på å ikke drikke for mye kaffe da :shy:

Friske grønnsaker har jeg mye lyst på! Kunne godt spist rå gulrot til alle måltider :p Ellers salte og sterke smaker. Den verste uggenheta har roet seg, men er fortsatt ganske mye middager som er uaktuelt. Tryggere med brødmat. Og yoghurt! Det spiser jeg mye.

Får skikkelig sug på noe, og orkercda ikke noe annet. Sulten hele tiden, håper dette gir seg snart

Back
Topp