Endrede bevegelser

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Tror veslegutt begynner å få det trangere! Små søte dult og spark har offisielt gått over i lange seige prøveråsprengesegut bevegelser :hilarious: jeg tror seriøst han kommer ut enten ved navlen eller ved siden av magesekken snart! Og så sterk som han har blitt!

Seks uker til med dette blir jo gøy hehe. Kommer til å få blåmerker!:Heartblue
 
Tror veslegutt begynner å få det trangere! Små søte dult og spark har offisielt gått over i lange seige prøveråsprengesegut bevegelser :hilarious: jeg tror seriøst han kommer ut enten ved navlen eller ved siden av magesekken snart! Og så sterk som han har blitt!

Seks uker til med dette blir jo gøy hehe. Kommer til å få blåmerker!:Heartblue
Ja, har merket det jeg også! Kjennes ut som om han prøver å sprenge seg ut! Heldigvis bare 4 uker igjen her, kan være ganske vondt til tider! Og borrer seg ned i bekkenet! Magen har sunket mye siste uken faktisk, min mor var her idag og hun bare oj, den magen har virkelig sunket siden sist
 
Sånn er det her også :)
 
Satt inntil mannen i sofaen i går og plutselig så fikk han ett skikkelig spark midt i sida:) Jeg skvatt også for var absolutt ikke forberedt på ett så hardt spark:laughing025
 
De er morsomme nå! Magen ser helt fjern ut til tider slik som den strekkes i alle retninger hehe
 
De er morsomme nå! Magen ser helt fjern ut til tider slik som den strekkes i alle retninger hehe
Magen min er skeiv hele tida føler jeg:laughing025 Han trives best på høyre sida med ryggen utover. trur det er ryggen i alle fall. og det stikker skikkelig ut:laughing025
 
Magen min er skeiv hele tida føler jeg:laughing025 Han trives best på høyre sida med ryggen utover. trur det er ryggen i alle fall. og det stikker skikkelig ut:laughing025
Her er det venstre side som er konge hehe. Ser helt punktert ut på høyre om jeg legger meg på ryggen.. Og plutselig stikker det ut ett kne osv. .
 
Her er det venstre side som er konge hehe. Ser helt punktert ut på høyre om jeg legger meg på ryggen.. Og plutselig stikker det ut ett kne osv. .
Selv jordmor kommenterte hvor skjev magen min er :p Livmoren er helt skrå og minst fem cm lavere på høyre side enn på venstre side der lillejenta ligger og har lagt i over en måned.
 
Ja de er Pussige disse små... Etter at han sank ned i bekkenet her så har han faktisk ligget oftere på midten. Men nå kjennes det ut som jeg legger meg på han når jeg snur mec i sengen også :wtf:
 
Back
Topp