Endra syn på kylling?

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Har du endra "syn" på kylling etter alt styr i mediene i det siste? Er du blitt meir forsiktig, avstår frå kylling totalt eller fortsetter du slik som før?

Spiser som før, alltid vært nøye med hygiene på kjøkkenet uansett.

Spiser som før. Har alltid vært forsiktig med kylling ifh. Til hygiene og at kjøttet er gjennom stekt/kokt.

Jeg spiser mindre kylling enn tidligere.. Samme kjøkken hygiene som alltid, men er skeptisk uansett..

Her er det og samma som før... Har ete kylling i alle år, og vart godt lært opp på heimkunnskapen i forhold til hygiene og mat tilberedning :)

Spiser som før, alltid vært nøye med håndhygiene på kjøkkenet!

Spiser som før, alltid vært nøye med håndhygiene på kjøkkenet!

Off topic, men på vår feb14 åpen er det nokon som spør etter jødekake og lurte på om dei hadde fått oppskrift frå deg..

Har alltid vært skeptisk til kylling, kan ikke si det som kommet i media overrasker meg eller er uventet..:

Er ekstra forsiktig med kylling fra før, og spiser like "ofte"

Spiser mye mindre kylling enn før, blitt mer fisk og svinekjøtt. Ikke bare pga hygienen, men pga kyllingindustrien generelt.

Føler jeg burde det, men det er jo så godt! Vil ikke slutte å spise det. Men er nøye med hygienen.

Har alltid vært nazi på kyllinghygiene, så er ting som det pleier. ;)

Er streng på kjøkken hygiene fra før så spiser kylling som før :)

Jeg har alltid vært nøye på hygiene rundt kyllingen men har aldri brukt hansker (noe jeg vurderer nå).
Frister mindre å spise kylling nå en tidligere..

Jeg bruker ikke hansker til matlaging. Noen få ganger om jeg kutter pepper :p

Jeg bruker ikke hansker til matlaging. Noen få ganger om jeg kutter pepper :p

Når eg skal finhakka chilli uten hakkaren min brukar eg ofte hansker. Synes det er såååå ekkelt med chillisaft på fingrane :P

Blitt litt usikker. Ikke kjøpt det etter alt som stod, men usikker på om jeg skal kjøpe det eller ikke.

Back
Topp