Endomondo utfordring

Har akkurat lastet det ned, aner ikke helt åssen det funker enda? Hva slags utfordring tenker du på?

Jeg har brukt RunKeeper jeg, og ikke Endomondo.... Alltid likt den første bedre.
Men kanskje det er bedre med Endomondo likevel...?? Flere med erfaring fra begge?

Tenker type: flest km i løpe av juni? Også kan vi ha i juli, august osv. Evt at for å få godkjent må turen vera på minimum 2km?

Ja!! Jeg blir med! Må bare få ut baby først :p vannavgang i går kveld så skjer i løpet av dagen! Jeg er såå klar. Men vi snakker om å trille tur? For d blir jeg med på

Ja!! Jeg blir med! Må bare få ut baby først :p vannavgang i går kveld så skjer i løpet av dagen! Jeg er såå klar. Men vi snakker om å trille tur? For d blir jeg med på

Ja, trilletur, løpetur - du velger :)
Lykke til :D

Prøver å legge ut link - kan nokon teste?

Jeg fikk opprettet en profil via linken. Bruker samme navn som her inne: Orange Moon. Er det noe mer man skal gjøre?

• Liker
Reactions: EJ
Prøv å søk opp:
ImageUploadedByBV Forum1432543798.632804.jpg

Hm, nei det tror jeg ikke. Det ligger ihvertfall ikke noe under "mine utfordringer", men jeg har ikke brukt denne applikasjonen før, så mulig jeg trenger litt guidence. Hva heter det jeg skal joine?
Fikk ikke til på telefonen hvertfall. Kommer bare til loginside hver gang. Har du navn på utfordringen vi kan søke på i stedet kanskje?

Jeg er med, men mulig bekkenet mitt ikke klarer hele 2 km ennå. Tror min vanlige tur med hunden er 1.5 km. Lov å bli med likevel? :) Lover å gå lenger etter hvert ;)

Prøv denna: http://www.endomondo.com/challenges/22559268

Tenker type: flest km i løpe av juni? Også kan vi ha i juli, august osv. Evt at for å få godkjent må turen vera på minimum 2km?
Den var ikke dum :) må bare huske å skru på appen nå da :D

Last edited:
  • Liker
Reactions: EJ
Funka! :) Det blir nok ikke noe løping på meg i størstedelen av juni i og med at jeg ikke har født ennå :meh:, men lange trilleturer blir det, og fra slutten av juni/begynnelsen av juli er jeg med på full galopp!

Good :) Nei, blir ikkje noko jogging på meg heller, men mulig det finnes nokon sprekingar her ;)

Back
Topp