Endometrial scratching Oslo

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Noen som har fått gjort dette før forsøk? Eventuelt hvor og hvilken klinikk hørte du til? :)

Vet flere har gjort det i Tønsberg, og at Fertilitetssenteret har sluttet med dette(?)... følger denne tråden!

Vet flere har gjort det i Tønsberg, og at Fertilitetssenteret har sluttet med dette(?)... følger denne tråden!

Stod ingenting på sidene dems nei.. Tønsberg var fryktelig langt da! Får håpe noen andre kommer med gode tips :) Min offentlige gynekolog her hjemme sier nok blankt nei.

Tønsberg vet jeg om en gyn som gjør dette. Kvinnedoktor1 i sentrum. Vet ikke om noen i Oslo dessverre

Jeg gjorde det i Fertilitetssenteret i Oslo koster 1000kr og det må gjøres på cd21

Da har det just ordnet seg foreløpig i hvertfall :) Time 31.7 kl 1515, må bare avklares helt med Porsgrunn. Men da var det visst bare å avbestille, også om jeg blir gravid før dette så klart ;)

Da har det just ordnet seg foreløpig i hvertfall :) Time 31.7 kl 1515, må bare avklares helt med Porsgrunn. Men da var det visst bare å avbestille, også om jeg blir gravid før dette så klart ;)

Time til scratching? På Hausken? Hvilken syklusdag gjøres det?

Time til scratching? På Hausken? Hvilken syklusdag gjøres det?

Ja og ja :) Helst rett etter TR er ferdig, men innen dag 20 sa de. For min del har det jo lite å si om jeg ikke tar letrozol og da ikke får EL ;)

Hva er endometrial scratching?

De skraper på slimhinnen syklusen før IVF for å skade den litt. Dette gjør at egget visst har lettere for å feste seg :)

Back
Topp