endimetriose spm

Essmeralda

Forelsket i forumet
jeg bare lurer... står jo så mye rart om det... men hva tror dere...

kan man bli gravid på egen hånd hvis man har endimetriose?[8|]

ORIGINAL: Leyah

Du kan vel bli det, men endometriose kan skape problemer som gjør at du ikke blir det/vanskelig for å bli gravid.

Sjekk ut www.endometriose.no [:)]

jess, har lest om det der, men ofte så er det jo noen solskinnshistorier ute å går [;)]
teori er ikke alltid d samme som praksis [:)]

jeg har ikke påvist endio selv altså[;)]

Man kan bli gravid på egenhånd og man har like stor sjanse som andre ivf pasienter[:)]

Vi ble ikke det[:)]

ORIGINAL: Serene

Jeg har endiometrose og ble gravid på 1 og 3dje IVF men mistet den første[:(]
vi må ha hjelp av legen for å bli gravde i det hele tatt er andre ting inn i bildet også sopm jeg ikke utdyper her og nå :-)

har du gjort noe med at du har endrimetriose da eller, hatt inngrep å fjernet det?

hvordan oppdaget du at du hadde det?
nysgjerrig jeg [:)]

jeg og har endometriose. fikk en gutt i 2006 (hjemme laga ) no har vi slitt i over tre år men er gravid på 1ivf forsøk [:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Jeg har hatt to lap og brent bort endo-vev begge gangene (pluss gjort endel andre ting).
Vet det er mange som er blitt gravide etter at de har fått "ryddet opp" litt! [:)]

oki [:)]
så bra at du har fått et barn da, da vet man jo at det funker [:)]
plutselig så sitter spira igjen [:D]

grunnen til at jeg er så nysgjerrig er at jeg synes har en del syptomer på endio, men jeg har aldri fått påvist at jeg har det.
kan helller ikke si at jeg sliter, så det er kanskje bare jeg som innbiller meg at jeg har det [;)][:D]
er vel litt sånn når det ikke klaffer på normalt vis [;)]

Back
Topp