ENDERLIG

ida89

Elsker forumet
Åååh ,det varså herlig.. en heluke nå har vi sliti med gansek treg mage her, hun har ikke kalrt og bæsje selv i det hele tatt, så møtte jeg på mamma i stad, hun dura inn og kjøpte Colett til oss. (hun bruekr jo egnetlig nan) Så tok jeg halve flaksa med colett og halve nan, jeg skal si det ble fart i magen hennes etterpå[:D]

Så bra da [:)] Bruker du malt i melka ? Prøvde å spørre tidligere i den tråden der du skreiv at ho sleit med å bæsje, men fikk ikke no svar da...

Vi har prøvd Collett, men lillegutt fikk så vondt i magen av den [&o]

Hvis du brå bytta kan det værre derfor? Siden han er vant med en annen type melk fra før,var i grunn derfor jeg tok halvparten av hvert:)

Å sorry, ja bruker malt(:

Kan jeg bruke det nå da???
Det står jeg 4mndr p åde?

ORIGINAL: citadel

ORIGINAL: ida89

Ja, det går helt fint. Jeg begynte å gi det før Ulrik ble 4 mnd. Snakket med helsesøster som sa at det gikk helt fint. Bare begynn forsiktig sånn at han får smake litt på det. Noen babyer kan reagere med luft hvis man gir for mye til å begynne med.

Okei,tusen takk for rådet (:
Kjekt og vite hvis det skejr igjen....
Var på en helsekost butikk i stad de solgte meg sann fenikkelte, hadde jo ikek trnegt det da,men kjekt og ha:)

Ja, det går helt fint. Jeg begynte å gi det før Ulrik ble 4 mnd. Snakket med helsesøster som sa at det gikk helt fint. Bare begynn forsiktig sånn at han får smake litt på det. Noen babyer kan reagere med luft hvis man gir for mye til å begynne med.

Var på en helsekost butikk i stad de solgte meg sann fenikkelte, hadde jo ikek trnegt det da,men kjekt og ha:)

Tror ikke fenikkelte'en innvirker på bæsjen... Vi brukte fenikkelte en periode, men det var mere mot mageknip og luft i magen... Funka fint mot det hvertfall...

ORIGINAL: pewsie

Ok

Tror ikke fenikkelte'en innvirker på bæsjen... Vi brukte fenikkelte en periode, men det var mere mot mageknip og luft i magen... Funka fint mot det hvertfall...

Back
Topp