endeliiiiiiig!

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
har ho sovna, lille frøkna mi [:)] 

Ho har vært så uvanlig sur og grinete i heile dag, skikkelig slitsomt å være aleine med en baby som har en dårlig dag gitt!

Satser og håper på at morgendagen blir litt bedre [:)]

Da er vi to.. Grinete igår og idag, og har kødda litt på natta! Sukk.. Passer så kjempebra nå som formen min er helt på felgen og samboeren min er på fisketur, jobber overtid og gud vet ikke hva.. [8D]

ORIGINAL: Charl0tte

Da er vi to.. Grinete igår og idag, og har kødda litt på natta! Sukk.. Passer så kjempebra nå som formen min er helt på felgen og samboeren min er på fisketur, jobber overtid og gud vet ikke hva.. [8D]

Skulle nesten tro at vi var samme personen [8D] 
Har hatt det akkurat likt og sambo er i nordsjøen, skulle egentlig komme heim på søndag, men nå blir han ute til torsdag eller fredag neste uke [:'(]

Dissa mannfolka skulle jammen visst hvordan det var å sitte med ansvaret dag inn og dag ut.

Min kjære får kun kosen, også blir Isak lempa i mitt fang om han blir sutrete. Skulle tro han var onkel, ikke pappa [8D]

hehe, nei det er ikkje greit [;)]

Her er han ganske flink å ta ho når han er heime, men blir ho kjempesint, så er det bare mamma som gjelder [8D]

hihi, liten mammadalt ja [;)] Koselig det, da vet du hvert fall at du gjør noe riktig [:)] <3

hihi, liten mammadalt ja [;)] Koselig det, da vet du hvert fall at du gjør noe riktig [:)] <3

Ikkje alltid det føles som om eg gjør alt rett hvertfall... På natta når ho tuller sånn, da blir eg rett og slett sint, vil mye heller sove[&:] Er utrolig kjedelig å være sint på en baby, går jo ikkje an å forklare de noenting [8D] Gleder meg til ho begynner å skjønne litt av vitsen med å sove når det er mørkt og spise når maten "står på bordet" [;)]

Dissa mannfolka skulle jammen visst hvordan det var å sitte med ansvaret dag inn og dag ut.

Min kjære får kun kosen, også blir Isak lempa i mitt fang om han blir sutrete. Skulle tro han var onkel, ikke pappa [8D]

Kan jo da anbefale å ødelegge foten slik som meg[;)] Mannen min har aldri gjort så mye han. Han gjør alt, og det uten at jeg må be han. Og bitteliten tar han fullt ansvar for. Jeg får lek og kose tid og får sove om natten selv og betteliten ikke gjør det[:D]
ps: i dag kommer mannen min bort til meg og sier...jeg lover å bli flinkere til å hjelpe til når jeg begynner å jobbe igjen. For det er jammen ikke lett å gjøre alt [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
10-0 til meg [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Dos ninjos

Kan jo da anbefale å ødelegge foten slik som meg[;)] Mannen min har aldri gjort så mye han. Han gjør alt, og det uten at jeg må be han. Og bitteliten tar han fullt ansvar for. Jeg får lek og kose tid og får sove om natten selv og betteliten ikke gjør det[:D]
ps: i dag kommer mannen min bort til meg og sier...jeg lover å bli flinkere til å hjelpe til når jeg begynner å jobbe igjen. For det er jammen ikke lett å gjøre alt [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
10-0 til meg [:D][:D][:D]

HEHE, se her ja [:D] Så det er trikset ja.. Da skal jeg jammen gå inn for å skade foten min bare for å få litt avlastning [8D] tsss.. Neida, men du er kjempeheldig. Nyt det, og det kan jo virke som han faktisk liker det når han er blitt SÅ flink da. Håper det fortsetter for din del, så mye koseligere når man faktisk er to om det.
*tommel opp for deg og mannen under pisken (frivillig vel og merke)*

ORIGINAL: kasandre

Ikkje alltid det føles som om eg gjør alt rett hvertfall... På natta når ho tuller sånn, da blir eg rett og slett sint, vil mye heller sove[&:] Er utrolig kjedelig å være sint på en baby, går jo ikkje an å forklare de noenting [8D] Gleder meg til ho begynner å skjønne litt av vitsen med å sove når det er mørkt og spise når maten "står på bordet" [;)]

Ja, jeg blir sint når han nekter å sove, men så får jeg bare et kjempeglis tilbake og da forsvinner alt sinnet, også må jeg bare filleriste han og dynke han ned med tusen nusser, så er vi venner igjen [8D]
men fortsatt så danser vi etter hans fløyte (hvert fall dissa to nettene)
HELT ENIG, skal bli så godt å si "gå å legg deg" og "spis maten din" [:D]

ORIGINAL: kasandre

Ja, jeg blir sint når han nekter å sove, men så får jeg bare et kjempeglis tilbake og da forsvinner alt sinnet, også må jeg bare filleriste han og dynke han ned med tusen nusser, så er vi venner igjen [8D]
men fortsatt så danser vi etter hans fløyte (hvert fall dissa to nettene)
HELT ENIG, skal bli så godt å si "gå å legg deg" og "spis maten din" [:D]

hohohoho, gjett om eg sikkert kommer til å si det ofte [8D]

I natt lot eg ho bestemme, ho våkna kl 23 og kl 03 for litt pupp, sto opp 7.30... så det var ikkje værst da [:)]

Back
Topp