endeliiiig....

Annicken skrev:
hahaha du er litt sånn eeeeeeeeeeeeh dust ;P hihi

små barn, enkle gleder

hehe ja skal jo ikke benekte at jeg lo godt da ;P så e du gleda meg og ;P sånn selv om jeg syns du er litt dust ;P

Annicken skrev:
hehe ja skal jo ikke benekte at jeg lo godt da ;P så e du gleda meg og ;P sånn selv om jeg syns du er litt dust ;P

lurer på om jeg må rapportere deg for personangrep for den der assa...

Dollface skrev:

Annicken skrev:

herreguuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud du legger jo opp til det selv da - TYYYYYYYYYYYYSTER

Annicken skrev:

Dollface skrev:

Annicken skrev:

herreguuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud du legger jo opp til det selv da - TYYYYYYYYYYYYSTER

Nå må dere roe gemyttene her inne, ellers så får jeg moddene til å slette hele tråden

Nova85 skrev:
Nå må dere roe gemyttene her inne, ellers så får jeg moddene til å slette hele tråden

himler m øyene sine - og kan ikke forstå hvorfor jeg meldte meg på her inn i utgangspunktet . makan til møkkakjerringer =)

hihi natta folkens =)nå er d på tide at denne tulla m øyne blå, - river av seg klærne, koser litt m mannen, og tar kvelden ;P natta =)

og kose deg m F5 knappen din Dollface =) 

Annicken skrev:
og kose deg m F5 knappen din Dollface =) 

må nok det, for mannen min sover.. :P

Jeg har bare klart å lage 1 tråd som har blitt slettet siden påske..og det var personhet mot Anders B.B..som om ikke han fortjener det

Gikk seff glipp av gårsdagens men regner med dere ikke svikter neste søndag for da SKAL jeg være fyllesjuk og klar for action!

Rebecca85 skrev:
Jeg har bare klart å lage 1 tråd som har blitt slettet siden påske..og det var personhet mot Anders B.B..som om ikke han fortjener det

Gikk seff glipp av gårsdagens men regner med dere ikke svikter neste søndag for da SKAL jeg være fyllesjuk og klar for action!

jeg jobber til tre da, men jeg skal gjøre mitt beste når jeg kommer hjem...

jeg gikk også glipp av gårsdagen *fyllesyk*
Fillern!!

maltesers skrev:
Fillern!!

Så uansvarlig å dra på fylla når du har katt! emoticon

Dollface: Er det uansvarlig av meg å dra til Søgne om litt, nå som det endelig skjer noe her inne?
Jeg burde kanskje vite bedre... :/ Kuuuuuuuuuuuuunne jo hende jeg går glipp av noe! :O 

Dollface skrev:

maltesers skrev:
Fillern!!

Så uansvarlig å dra på fylla når du har katt! emoticon

Fy på meg!!emoticon

Back
Topp