Endeliiig!

Mammapaany

Forelsket i forumet
Andre møte med forumet
Da var det vår tur til å få positiv test! :-D har egentlig ikke gått helt opp for oss!
Selv om vi har vørt prøvere i "kun" 1.5 år så var det fantastisk å endelig få det til:)

Vi er et ungt ektepar på 22 år og prøvde selv i ca 11 mnd, da ble jeg henvist til Gyn hvor alt så bra ut, hans prøver så også normale ut. Jeg ble satt på dobbel pergo kur X 2 da jeg har utrolig lange og uforutsigbare sykluser. Reagerte skikkelig på de, fikk sterk eggløsning hver gang. Skikkelig vondt! , men ble aldri baby.

Nå i mnd etter, "pausemnd" gikk det, endelig!!! Tidenes start på helga!

Kan hvertfall si at tankene mine var et heeeelt annet sted en De kanskje burde være på jobb i dag:-o :-D tok test føe jeg reiste på jobb! Nå ser vi spent fremover mot alt det som venter oss!
 
Tusen takk ❤ Går litt rundt i sjokk enda trur jeg ;) Nesten for godt til å være sant.
 
Testet positivt i dag etter 9 mnd prøving. E helt i koma å hodet flyt hele tida. Mannen har vært bortreist i hælga å vente utolmodig på å få han hjem så jeg får filma når jeg gir han pakken m test å i[emoji173]dad sokker i.
E 4+0 i dag.
 
Testet positivt i dag etter 9 mnd prøving. E helt i koma å hodet flyt hele tida. Mannen har vært bortreist i hælga å vente utolmodig på å få han hjem så jeg får filma når jeg gir han pakken m test å i[emoji173]dad sokker i.
E 4+0 i dag.
Åå gratulerer så mye!!!:-D
Ja det kqn jeg tenke meg! <3 Lykke tiilll!<3
 
Ser dessverrw ut som at det ikke gikk vår vei:-(
Har testet 3 ganger siden fredag uten utslag... Helt utrolig :-( testen var helt klar og tydelig positiv påfredag.. Så må ha vært kjemisk :( kortvarig lykke:(
Å nei!! Føler med deg og vet hvor vondt det dette gjør.. Satse på at dere får det til på neste PP [emoji173] Mange klemmer fra meg
 
Å nei!! Føler med deg og vet hvor vondt det dette gjør.. Satse på at dere får det til på neste PP [emoji173] Mange klemmer fra meg

Tusen takk <3 ja det gjør utrolig vondt!
Men får ringe Gyn å få en ny resept på pergox for den ga god virkning mnd etter endr kur:) pleier ha sukluser på 50+dager uteb skikkelig eggløsning. Så positive er jo at jeg ble gravid, så sjangsen er hvertfal der:-D
Takk<3!!
 
Tusen takk <3 ja det gjør utrolig vondt!
Men får ringe Gyn å få en ny resept på pergox for den ga god virkning mnd etter endr kur:) pleier ha sukluser på 50+dager uteb skikkelig eggløsning. Så positive er jo at jeg ble gravid, så sjangsen er hvertfal der:-D
Takk<3!!
Er godt du fikk respons på det da [emoji4] De sier jo at mange blir gravid i pausemnd fordi de henger i mnd etter også.
Er kjedelig med så lange sykluser kan jeg tenke meg. Jeg har heldigvis holdt meg mellom 28-30 dager uavhengig av eggløsning eller ikke.. Det som har vært rart med kroppen min, selv med dårlig eggløsning har jeg så og si kunnet stille klokka etter mensen.

Ikke for å gjøre deg mer nedfor, men har hørt inne på assistert forumet at det er slutt på å bruke pergo fra i år [emoji20]
Men du kan jo spørre om å få femar. Det var det jeg fikk når jeg ikke kunne bruke pergo mer.
Men ville hørt med gyn om det stemmer eller ikke altså.

Går nok bra til slutt skal du se [emoji173]
 
Er godt du fikk respons på det da [emoji4] De sier jo at mange blir gravid i pausemnd fordi de henger i mnd etter også.
Er kjedelig med så lange sykluser kan jeg tenke meg. Jeg har heldigvis holdt meg mellom 28-30 dager uavhengig av eggløsning eller ikke.. Det som har vært rart med kroppen min, selv med dårlig eggløsning har jeg så og si kunnet stille klokka etter mensen.

Ikke for å gjøre deg mer nedfor, men har hørt inne på assistert forumet at det er slutt på å bruke pergo fra i år [emoji20]
Men du kan jo spørre om å få femar. Det var det jeg fikk når jeg ikke kunne bruke pergo mer.
Men ville hørt med gyn om det stemmer eller ikke altså.

Går nok bra til slutt skal du se [emoji173]

Pergo selges ikke fra 01.01.17. Mange leger som ikke vet dette.
 
Var å fikk ut på apoteket i går, så her får man hvertfall nå.. Kanskje det er fordi jeg fikk resepten før nyttår.. :)
 
Er godt du fikk respons på det da [emoji4] De sier jo at mange blir gravid i pausemnd fordi de henger i mnd etter også.
Er kjedelig med så lange sykluser kan jeg tenke meg. Jeg har heldigvis holdt meg mellom 28-30 dager uavhengig av eggløsning eller ikke.. Det som har vært rart med kroppen min, selv med dårlig eggløsning har jeg så og si kunnet stille klokka etter mensen.

Ikke for å gjøre deg mer nedfor, men har hørt inne på assistert forumet at det er slutt på å bruke pergo fra i år [emoji20]
Men du kan jo spørre om å få femar. Det var det jeg fikk når jeg ikke kunne bruke pergo mer.
Men ville hørt med gyn om det stemmer eller ikke altså.

Går nok bra til slutt skal du se [emoji173]

Ja er utrolig kjedelig!!!:(
Så merkelig med syklusen din.. :0 men vieker greit å vite når den kommer:)!

Jeg fikk tatt ut pergo på apoteket.. Kan være at det vqr pga jeg fikk resepten før jul:)?
 
Ja er utrolig kjedelig!!!:(
Så merkelig med syklusen din.. :0 men vieker greit å vite når den kommer:)!

Jeg fikk tatt ut pergo på apoteket.. Kan være at det vqr pga jeg fikk resepten før jul:)?
Så bra at der ordnet seg da [emoji4]
Legene har alltid stussa litt over det med syklusene mine. Men jeg har vært så vant til det, så ikke tenkt så mye på det.
Det artige er at når mensen ikke kom denne gangen var jeg sikker på at det var no galt. Var ikke før jeg ringte fertilitetsklinikken og hadde tatt en test at jeg skjønte at jeg var gravid!! Hadde aldri trodd det kunne skje uten ivf [emoji12]
 
Back
Topp