Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mina09
jeg gikk ned alle kilo pluss litt til rett etter fødselen så jeg er super fornøyd med det! Men ifjor kjøpte jeg mange tightser og skjorter for magen vokste jo, og gjett hva som er in i år... nemlig tightser og skjorter! Skulle ønske det var noe mer ettersittende enn det, ble jo så lei av å gå i det i fjor sommer, men på en annen side så har jeg da allerede litt i klesskapet av det som faktisk er gammelt nytt[8D] Synes bare det er kjipt å ha på det samme nå som da jeg var gravid...
ORIGINAL: Hatai
Så deilig det må være! Gleder meg til jeg kommer meg inn i klærene mine igjen[:)]
ORIGINAL: Spent24
ORIGINAL: mina09
jeg gikk ned alle kilo pluss litt til rett etter fødselen så jeg er super fornøyd med det! Men ifjor kjøpte jeg mange tightser og skjorter for magen vokste jo, og gjett hva som er in i år... nemlig tightser og skjorter! Skulle ønske det var noe mer ettersittende enn det, ble jo så lei av å gå i det i fjor sommer, men på en annen side så har jeg da allerede litt i klesskapet av det som faktisk er gammelt nytt[8D] Synes bare det er kjipt å ha på det samme nå som da jeg var gravid...
Ja,jeg har fått tights og tunikaer langt oppi halsen siden jeg brukte det så mye når jeg gikk gravid[:)]
ORIGINAL: Bambling
Imponert!
Her går det veeeldig sakte, men sikkert! Fant 2 bukser til i skapet som jeg nå får på meg. Men mesteparten ligger i poser og venter på at jeg skal komme tilbake til startvekt [;)]