Endelig

Conte§§a

Gift med forumet
Står og pakker bort alt gravidtøyet og tøyet som jeg kjøpte etter jeg hadde født, og tar frem alt det gamle[:D][:D] Føles jo nesten ut som om jeg har fått helt ny garderobe.. hihi

Så deilig det må være! Gleder meg til jeg kommer meg inn i klærene mine igjen[:)]

Så gøy [:)]

ORIGINAL: Hatai

Så deilig det må være! Gleder meg til jeg kommer meg inn i klærene mine igjen[:)]

sign.

Så flink du har vært.

Gleder meg til jeg kan gjøre det samme. Men foreløpig står det bom stille her.

Så bra [:)]
Syns det er litt deilig å kunne kjøpe klær i mindre størrelser enn før jeg ble gravid [;)]

ORIGINAL: linko

Så flink du har vært.

Gleder meg til jeg kan gjøre det samme. Men foreløpig står det bom stille her.

her også gitt..så veldig imponert over alle som kommer tilbake til normalen!..[;)]

jeg gikk ned alle kilo pluss litt til rett etter fødselen så jeg er super fornøyd med det! Men ifjor kjøpte jeg mange tightser og skjorter for magen vokste jo, og gjett hva som er in i år... nemlig tightser og skjorter! Skulle ønske det var noe mer ettersittende enn det, ble jo så lei av å gå i det i fjor sommer, men på en annen side så har jeg da allerede litt i klesskapet av det som faktisk er gammelt nytt[8D] Synes bare det er kjipt å ha på det samme nå som da jeg var gravid...

ORIGINAL: mina09

jeg gikk ned alle kilo pluss litt til rett etter fødselen så jeg er super fornøyd med det! Men ifjor kjøpte jeg mange tightser og skjorter for magen vokste jo, og gjett hva som er in i år... nemlig tightser og skjorter! Skulle ønske det var noe mer ettersittende enn det, ble jo så lei av å gå i det i fjor sommer, men på en annen side så har jeg da allerede litt i klesskapet av det som faktisk er gammelt nytt[8D] Synes bare det er kjipt å ha på det samme nå som da jeg var gravid...

Ja,jeg har fått tights og tunikaer langt oppi halsen siden jeg brukte det så mye når jeg gikk gravid[:)]

flink dokker alle som går ned i vekt e!!
her har i gått OPP i vekt i.. når i blei lang inn 5daga før fødsel eide i 77kg, når ho va født å vi blei skreve ut 6uka etter va i 64.. no e i 77kg igjen.. [:(]

heldig du :) her skulle jeg og ha gjort det, men først må jeg ha råd til å kjøpe ny garderobe:P her er alt for stort, så ser ut som en sekk i det meste jeg går i :P hehe.. sånn går det når jeg bare gikk opp 5kg å gått ned nesten 17 :P hhee

ORIGINAL: Spent24

ORIGINAL: mina09

Ja,jeg har fått tights og tunikaer langt oppi halsen siden jeg brukte det så mye når jeg gikk gravid[:)]

Einig! Høyrte folk snakka om dei ikkje ville gå i samme kleda som då dei var gravide, men fyrst no etterpå eg skjønar kva dei meinar. Og lite praktisk med amming og tunika.

ORIGINAL: babyensmamma

å, så herlig! [:)]

flinka!

Håper jeg kan gjøre det samme snart! [:)]

ORIGINAL: Bambling

Imponert!
Her går det veeeldig sakte, men sikkert! Fant 2 bukser til i skapet som jeg nå får på meg. Men mesteparten ligger i poser og venter på at jeg skal komme tilbake til startvekt [;)]

Akkurat slik er det her og! Har en bukse som ikke er supertrang og ubehagelig, og to bukser som jeg får på som er sinnsyk ubehagelig, ellers er det meste fortsatt pakket bort..

Flink du, Spent![:)][:)]

Jeg har bare 1 kg igjen til jeg har nådd igjen vekten jeg hadde før jeg var gravid. Men mitt problem er at jeg ikke får buksene over hoftene! Skjønner ikke hva som har skjedd med dem! Jeg har jo fått en helt annen form i følge alle buksene mine... Bare 1 jeg får på meg...[&:]

Back
Topp