I dag har jeg og samboern min vært på ultralyd og fått se en vakker liten gutt inne i magen min <3 Jordmor sa han så helt perfekt ut og att det ikke var noen tvil om hva vi skulle få[:)] jeg synes det er helt utrolig å tenke på att vi skal få den herlige gutten vår i februar, det er så uvirkelig, men jeg er VELDIG lykkelig og gleder meg kjempe masse!
jordmor kunne også forklare hvorfor jeg ikke kjenner så mye, og det var som jeg trodde att morkaka ligger forran og ganske langt ned, så da får jeg bare vente i spenning enda litt til[:)] Skal også på ultralydkontroll i uke 32 for å se om den har flyttet seg så jeg kan føde vanlig, håper virkelig det! Vel, vel.. da blir det bare å nyte tiden fremover og shoppe masse masse til lille prinsen vår[:D]

jordmor kunne også forklare hvorfor jeg ikke kjenner så mye, og det var som jeg trodde att morkaka ligger forran og ganske langt ned, så da får jeg bare vente i spenning enda litt til[:)] Skal også på ultralydkontroll i uke 32 for å se om den har flyttet seg så jeg kan føde vanlig, håper virkelig det! Vel, vel.. da blir det bare å nyte tiden fremover og shoppe masse masse til lille prinsen vår[:D]
Jeg hadde veldig lyst på ei lita prinsesse jeg også, men jeg er bare så utrolig glad for att beibien vår er frisk, det skal bli herlig å få en fantastisk liten gutt[:)] siden pappaen er mulatt er jeg også veldig spent på hvordan han kommer til å se ut, om han blir lys eller mørk, om han får brune øyne eller mine grønne og alt det der.. så spennende! [:D]