Endelig

mb

Gift med forumet
Endelig har den første tanna kommet![:D] Men han har virkelig fått slitt for den. Han har hatt feber i 4 dager nå (39,5). Ble sendt hjem fra barnehagen med feber og utslett. Lenge trodde jeg det var begynnelse til vannkopper, men det var nok bare tennene. Han har røde prikker på absolutt hele kroppen og har nesten ikke sovet på en uke. Noe som har ført til at mamma også mangler søvn. Men i dag er han feberfri og har tatt igjen mye søvn. Sov 4 timer på dagen idag og har sovet som en stein siden kl.1800

så bra at han er frisk nå da!!!
Men....holder en liten knapp på at det kansje høres ut som den.4 barnesjukdommen??!!??

Grattis med den første tanna!!!!! [:D]

Gratulerer med første tanna!!![:D][:D]
(vi venter fortsatt[:)])

GRATULERER MED FØRSTE TANN!!!! [:D]
Høres ut som han har hatt en tøff tid i forkant [&:]
Men godt å høre at han er på bedringens vei!!

Godt å høre at han er bedre!![:)]
Rart, for akkurat sånn har Anders også vært i helga,- feber og igår ble han full av utslett. Men han sover masse da, og er igrunn fornøyd allikevel. Har fått time hos legen idag kl 14. så det blir spennende og se hva de sier. (men har vel en mistanke om den 4. barnesykdommen

Uff,da...Stakar liten...
Bra han er feberfri nå da...
Men må nok si meg enig i at det kunne høres ut som 4 barnesykdom...[8|]
Men da er jo det over og isåfall...[;)]

Uff,da...Stakar liten...
Men da er jo det over og isåfall...[:)]

Jo,og grattis-grattis med første tanna!!![:D]

Grattis med den første tanna. Ikke moro når det står på. Og det er jo sååååå beroligende å tenke på at det kommer flere....
Vi har selv hatt tre dager med feber og grining før vår første tann kom ut. Nå kom det en til, men har ikke kommet opp helt enda.
Klemmer

ORIGINAL: Star83

Uff,da...Stakar liten...
Men da er jo det over og isåfall...[:)]

Jo,og grattis-grattis med første tanna!!![:D]

Back
Topp