Endelig

skytte76

Gift med forumet
Marie spiser brød uten å brekke seg til de grader. Bitene er veldig små, men de sklir ihvertfall ned. Går litt tregt med brødmåltidet foreløpig, men det går vel raskere etterhvert. Bruker over en halvtime på ei lita skive. Det viktigste er jo at hun får i seg noe[:)]

Så bra da [:D]
Ting kan ta litt tid me de små hi hi hi [8D]
Jeg får ikke i Stine Louise grøt prøver 2 ganger til dagen men kniper munnen igjen

ORIGINAL: Linni

Så bra da [:D]
Ting kan ta litt tid me de små hi hi hi [8D]
Jeg får ikke i Stine Louise grøt prøver 2 ganger til dagen men kniper munnen igjen

Blir mye av det her også, men de er nok rimelig lei all grøten. Kan jo tenke deg hvor gøy det er å spise servelat på brødskiva hver dag i 4-5 mnd? Skjønner de godt jeg. Tar det tid med skivemåltidet hos dere også? På kvelden sluker hun grøten, men vil ikke ha ellers....[8|]

Nei brød mat har godt ned på høykant her fra første bit.
Er den forbaskade grøten [:@]
Er jo så mye go næring i den som jeg vil ha i henne men som jeg ikke får.
Har aldri vært glad i grøt.
I går fikk jeg i henne 5 ts hele dagen [8D][&:]

Det var ikke mye, men så lenge hun spiser brød og middag er det nok ingen fare. Dessuten får hun jo melk ved siden av også[:)] 

Det er en god følelse når ting letter litt i matveien ja!
Jeg har kjøpt Polarbrød i dag som jeg skal prøve i kveld.
Håper han ikke spytter ut det like fort [&:]

Alexander liker heller ikke brød så godt. Han brekker seg noen ganger, men 8 mnders middagsglassene går unna. Grøt spiser han som bare det. Må bare trevle litt med dissa brødskivene...

Klemmer

Det kommer seg nok etterhvert![:)]
Kan kanskje være lurt med ett lite opphold en ukes tid, og så prøve på nytt igjen da??

Det har funka her, både med banan, grøt og skiver!![;)]

Back
Topp