Endelig!

cloetta

Forelsket i forumet
Tok positiv test igår!
Har selv regnet terminen til 26.februar. Skal til legen i neste uke. Ber om at dette skal gå bra!
Kjenner meg helt fin. Noe uggen i magen de siste dagene og trett, men jeg gleder meg over symptomene.
Mannen vil at jeg skal ta enda en test idag, slik at han får se det med egne øyne. Vi er ikke vant med positivt utslag.... [8|] Så det er jeg helt med på.
Gleder meg til tiden fremover.

Gratulerer! [:)]
Vi prøvde i ca et halvt år før det klaffet. Har aldri prøvd graviditetstester før denne gang, og hadde verken sett pluss eller minus! (Clearblue-testen). Men ALLE veit jo forskjellen på pluss og minus...., det trudde iallefall eg! Testen viste pluss, men syns det var noko rart med det... Det var så utrulig at det skulle vere sant, så vi ventet i 3 dager før vi tok en til test! Da ble jeg overbevist! GRAVID!!! Men typen ble ikke overbevist før etter legebesøket halvannen uke etter første test! He he! Enkelte må ha det inn med t-skje! [:D] Men det var no mi historie...
Gratulerer nok en gang!

Hei!! Gratulerer så mye!! Tok opp til 4 tester før jeg trodde at jeg var blitt gravid..
Lykke til i allefall!!!

[:D] Hei på dere.

Og gratulere [:)] Jeg tok testen for halvannen uke siden, og kunne ikke tro mine egne øyne. Jeg hadde en følelse at det var noe, men... Jeg har nemlig vært i den situasjonen at jeg sluttet med prevensjon i feb 1997, men barnløs...[X(] Det ble aldri funnet noe galt med hverken meg eller mannen min.
Så da jeg fant ut at jeg var gravid etter over åtte års prøving, vel....det var ikke akkurat lett å tro på. Også uten hjelp[;)]
Jeg er 6 uker på vei, har termin 19. feb.
Så nå krysser vi alt vi har for at dette skal gå bra.

Kjempemasse gratulerer! [:)]
Trur eg hadde gått på veggane skulle eg ha venta så lenge! Men dere blei vel kanskje "vant til det...", dersom det er mulig. Og eg kan tenke med gleda er stor no når det endelig klaffa! Gratulerer nok en gang! [:D]

Anne30:
Gratulerer så mye....sukk blir helt rørt av å høre slikt jeg.Unner dere så utroli mye dette!=)

Gratulerer så mye!![:)]

Hei.
Gratulerer sååå mye, syns historier som din er så rørende!

Takk for mange lykke ønskninger, det gjør godt.[:)]
Jeg fikk helt skrekken for 3 uker siden. Var på vanlig undersøkelse, men legen ville jeg skulle ta ultralyd også, for hun ante uråd. Da var jeg 8 uker på vei.
På sykehuset fikk jeg beskjed av legen om at det mest sannsynlig ikke var liv der nede i magen, men hun ville vente 14 dager før en evt utskrapning.
Kjempe nervøs og med håpet i bånn tok jeg ny ultralyd etter 14 dager (de værste dagene i mitt liv).
I dag er jeg 11 uker på vei [:D]
Nå føler jeg ingenting kan gå galt. Vår lille baby vil se dagens lys i februar en gang. Alt sto bra til, og jeg fikk se hjertet slå...

å det er så fint å høre om dere som har prøvd så lenge å endelig klaffet det.GRATULERE SÅ MYE![:D]

jeg skal sluttte å klage da vi er i 3pp(vist det ikke har klaffa nå,så blir det den 4pp)[;)]men 8 år?skrekk å gru. dere er tøffe må jeg si,kommer ikkee til å gi opp selv men håper ikke det tar så lang tid. unner dere dette virkelig!!!!!!!!

lykke til videre med strutte mager.[:D]

Back
Topp