Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag bynner jeg med første stikk... Skal ned på sykehuset snart å sette første sprøyta.. Siden medisinen er så dyr så vil jeg være på den sikre siden så da drar jeg like gjerne ned å får hjelp[:D] Jeeeeey[:D]
Håper stikkinga går greit. Jeg hadde ingen problemer med det, var bare første stikket som var litt nervepirrende, siden jeg aldri har stukket meg selv før[:)]
Takktakk til dere begge[:)][:)] Ja idag er det sprøytene...gleder meg til å komme igang,skal tilbake på ultralyd neste torsdag...oioioi...nå blir det egginnsetting snart....ååå som jeg gleder meg...føler og håper på at vi lykkes,nesten ikke sovet i natt,er så spent..[:)] hehe[:)]
Takk Gjørdis[:)][:)][:)] Håper vi alle lykkes før jul og får verdens beste julegave... oioioi...tenk på det da jenter[:)] hihi[:)] ååå som det kribler i magen[:)] tiden går ikke raskt nok...hehe
Takk jenter[:)][:)][:)] Da har jeg satt første sprøyte[:)][:)] Det gikk jo kjempe bra[:)] svir litt,men det må man da tåle[:)] Viss det går bra og alt stemmer så skal jeg sette inn egg onsdag 19[:)][:)] Det gikk jo såå raskt å sette den de var kjappe idag,jeg var tilogmed hjemme 10min før parkometeret gikk ut...hihi hihi[:)][:)]
ja sant...[:)][:)][:)][:)] jeg er så glad så glad...endelig i gang nå[:)][:)][:)] hadde vært så gøyt å lyktes før jul..er så spent,har nesten en klump i halsen for ønsket er jo så stort[:)][:)]