Endelig

Høstjente

Betatt av forumet
kan jeg melde meg inn i terminklubben for april. Jeg har testet i dag og fikk et tydelig +.
Har termin 3 april. [:D][:D][:D]

Gleder meg til det kommer flere inn her, litt tidlig kanskje......

Gratulerer så mye og lykke til [:)]

Hvis det blir ensomt her inne kan du jo alltid komme og leke med oss mars mammaer [:D]

ORIGINAL: Neener

Gratulerer så mye og lykke til [:)]

Hvis det blir ensomt her inne kan du jo alltid komme og leke med oss mars mammaer [:D]

Signerer denne jeg[;)]

Ser at dere er begge fra Rogaland/Stavanger og skal vel da føde på SIR ?

Når har dere termin ?

Jeg har fått begge de 2 andre barna før termin så kanskje jeg sniker i køen og kommer i mars jeg også....

Jeg har termin 29. mars[:)] Så dersom jeg går over så blir det kanskje en april-baby på meg...[;)] Håper jeg slipper å gå over termin...[8D]

Jeg skal føde i Stavanger, ja[:)] Men det heter vel strengt tatt SUS (Stavanger Universitetssykehus) nå[8D][;)]

Helt rett i det ..... jeg tenkte at det var feil når jeg skrev det men kom ikke på det nye navnet.
Men det er godt du følger med...haha..

Får virkelig ikke håpe du går over. Det er jo ei fin tid å føde på da, vår og lysere tider.....

Lykke til i svangerskapet [:D][:D][:D]

Hehe... Ja, jeg liker at ting blir rett[8D] Men jeg forstod jo godt hva du mente[;)]

Tror også at det er en fin tid å føde. Slik det ser ut nå klarer jeg akkurat å bli mor til påske[:)]

Håper du også får et fint svangerskap[:)] Kanskje vi kan ha et treff senere en gang... Vi er ganske mange fra Rogaland i marsklubben[;)]

Jeg skal føde på SUS ja [:)] sånn ca 10. mars hvis alt går etter planen. Blir nok treff på oss etterhvert ja, er en del gravide folk i Rogaland ser det ut til [8D]

Det hadde jo vært kjempegøy. Vi får komme tilbake til det senere uti svangerskapet.
Blir spennende å følge med videre.

Lykke til begge to [:D]

Jepp vi går i mot noen spennende tider [:D]

Lykke til du også!

Å så kjekt. Gratulerer [:D][:D][:D]

Da er vi allerede 2 med termin i april.
Har du mye symptomer eller er du i fin form ??

Hei hei. Jeg og har termin i april. 1 april. Vi har bestemt oss for å ikke si det til familien enda, så det er deilig å komme inn hit og si det til noen.
Jeg er gravid.[:)]

Gratulerer med spiren. Så hyggelig at det er flere her inne nå.

Lettere å holde hemmeligheten når en får snakket med noen om det, derfor så kjekt med dette forumet hvor vi kan diskutere allt.

Lykke til [:D]

GRATULERER!

ORIGINAL: tipp

Hei hei. Jeg og har termin i april. 1 april. Vi har bestemt oss for å ikke si det til familien enda, så det er deilig å komme inn hit og si det til noen.
Jeg er gravid.[:)]

GrAtUlErEr med spiren i magen. Det er deilig å få sagt det. Jeg håper også jeg vil si: Jeg er gravid! Men, foreløpig er jeg IKKE det. Jeg får vite det ca den 19 aug.

Heihei! Melder meg inn i aprilklubben jeg også. Har termin 1. april [:)]

gratulerer!
jeg melder meg også inn her da[:D]jeg har termin 1april (5 uker å 5 dager)
hvordan er formen din?
jeg har vert litt rar i magen å bittelitt små kvalm, blir litt skeptisk når det murrer i magen, men leste noen fikk stikninger i magen som mens smerter .vet om noen som jyst har mista derfor blir jeg litt nervøs men men kan ikke gå å tenke sånn da blir en gal....

Hei alle sammen gratulerer til alle[:D]Jeg har foreløpig termin 4 april. Hadde veldig vondt i ryggen den uken jeg ventet mensen. Nå har jeg bare super ømme bryster + at jeg er unormalt sliten når jeg er ferdig med jobb. Håper at jeg unngår kvalmen!

Back
Topp