ENDELIG

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Var på forsamtale i dag og fikk beskjed om at jeg skulle ringe inn første mens:) Jeg er så glad for at nå er det vår tur. venter mens om va ei uke halvannen....   

Fikk med pennen også skulle de sende medisiner i post oppkrav.

Så flott da er du snart igang, eh...sende medisiner i postoppkrav[&:][:)]fikk bare resept jeg og bestilte selv gjennom apoteket.

ORIGINAL: Ivara

Så bra Isabella [:)]

Da skjer det noe, endelig. Når er neste mens?

mens kommer ca 5- 9 sept. håper hun kommer før da hehe

har aldri gleda meg så mye før til å få tr hehe

Så spennede da. [:)]
Snart er dere igang. Jippi.

så flott, håper du får den fooooooooort[:D]

Ååå så bra[:)][:)] Kjenner følelsen om å gleda seg til tr[:D]

Hehe, kjenner veldig igjen det å glede seg til Tr kommer!! Jeg HÅPER min kommer i morra!!
Så bra du snart er i gang!!!
Men hva skulle dere igang med? Vil de forsøke å ta ut noen den dagen du skal til egguttak? Og dersom de ikke finner noe, så bruker de donor? Blir ISCI med en gang eller inseminasjon dersom donor??

Mange spm... [:)] Krysser fingrene for at Tr kommer før!!

Vi skal hente ut nye hos sambo når jeg henter ut egg ja:). skal bruke de:) isci blir det vi skal ha.

Jeg skal begynne på nesespray husker ikke  hva den heter.

Så godt at du snart er igang. Lykke til Isabella!

ORIGINAL: twinanne

Så flott da er du snart igang, eh...sende medisiner i postoppkrav[&:][:)]fikk bare resept jeg og bestilte selv gjennom apoteket.

Twinanne; det er ikke alle apotek som fører disse produktene. Så enkelte klinikker sender i postoppkrav for at pasienten skal slippe å reise langt for å få tak i dem. Jeg fikk også tilsendt sprayen i postoppkrav. Man må jo vise legitimasjon når man henter det [;)] Pennen fikk jeg også i posten, mens ampullene kjøpte jeg på sykehusapoteket den dagen jeg skulle begynne med dem (var til UL da for å se at alt var klart til oppstart med hormonstimulering).

Så bra!!!!

Back
Topp