dumidalia
Gift med forumet
nå synes jeg at vi har ventet veldig lenge på å få komme inn på sykehuset i tromsø. det er 6 måneder siden vi søkte, og i følge nettsiden deres var det 5,5 måneder ventetid på undersøkelse, altså skulle vi egentlig vært kommet inn nå.. så jeg ringte til ivf-enheten her i uka, og hun kunne fortelle at jeg skulle på gynpol først.. noen som vet hva som skjer der? ny utredning? jeg hadde så dårlig dekning, at jeg fikk ikke spurt om det...
men i dag kom iallefall brevet som bekrefter det hele, 29 mai skal vi få komme inn, endelig. det er lenge til, men når vi har ventet 2 år og 9 måneder kan vi jo vente èn til..
så nå er jeg happy og veldig spent på hva som skjer videre fremover. er det noen som vet når sykehusene har sommerferie? regner med det er rundt fellesferie-tider... og da kommer vi vel ikke i gang før til høsten...
men i dag kom iallefall brevet som bekrefter det hele, 29 mai skal vi få komme inn, endelig. det er lenge til, men når vi har ventet 2 år og 9 måneder kan vi jo vente èn til..
så nå er jeg happy og veldig spent på hva som skjer videre fremover. er det noen som vet når sykehusene har sommerferie? regner med det er rundt fellesferie-tider... og da kommer vi vel ikke i gang før til høsten...