endelig!

Lilio!!!

Gift med forumet
la mats kl 19.00 og nå sovnet han det var på tiden da har han spist grøt 1 skive og 400ml med melk den ungen må vel sprekke får sjokk jeg da som klarte og få i han mat! brukte 3kvarter på grøt og skive!

400ml melk på en gang?????????????????????????????????????????????  Så godt han sover da!!! [:D][:D][:D][:D] Malin sovna også godt i dag før kl 19.00 og ikke et pip etterpå...[:)][;)] Det var sambo som la henne i dag mens jeg var i stallen [:D]

Matglad kis du har i huset Therese [:D] Her i gården er det puppaluppa etter kvelds, men jeg aaaaaner ikke hvor mye det er. Har på følelsen at det er fint lite, for pupppene er liksom ikke så struttende fulle lenger [:D][8D]

2 skiver og 2 dl melk fikk sjefen før hun la sg, men sovnet ikke skikkelig før kl 22 i kveld, men nå er det stilt enn så lenge.

Ammer etter grøten jeg også, så jeg aner ikke hvor mye det er snakk om, men det er i alle fall ikke 400ml. Glad i mat, jo! [:D][:)][;)]

han ville ikke roe seg så derfor fikk han så mye men han spiste ikke opp grøten da !

Back
Topp