Endelig

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Da gikk det på 4.forsøk! Negative tester helt fram til 13dpo, så sterkere i dag 14dpo :Heartred Gleder meg helt vanvittig til å fortelle mannen i morgen når han går av vakt! Jeg har foreløpig absolutt ingen symptomer, men det kan vel endre seg ganske fort :angelic: Gleder meg til å følge dere alle og bistå hverandre gjennom graviditeten! Krysser fingre og tær for at alt går som det skal :happy:
 
Sniker fra Juli2020...hurra :Heartred jeg husker deg fra den gruppa, håper den sitter som støpt nå :D
 
Gratulerer :happy093

Ikke mye symptomer her heller, trøtthet og noe kvalme, likt som sist:happy:
 
Gratulerer❤️ har ikke så mye symptomer ennå jeg heller, litt småkvalm, trøtt og ømme bryster!
 
Da gikk det på 4.forsøk! Negative tester helt fram til 13dpo, så sterkere i dag 14dpo :Heartred Gleder meg helt vanvittig til å fortelle mannen i morgen når han går av vakt! Jeg har foreløpig absolutt ingen symptomer, men det kan vel endre seg ganske fort :angelic: Gleder meg til å følge dere alle og bistå hverandre gjennom graviditeten! Krysser fingre og tær for at alt går som det skal :happy:
Så herlig å høre❤️ Og gratulere så masse.
Æ blir mest sannsynlig ikke å følge dere videre her fordi jeg kjenner alle tegn til mensen. Vondt i puppene sånn på siden og mot armhulen og murring i magen. Får bestandig dette før mensen :( vi er på 3.forsøket så kanskje det sitter på 4.forsøk her også. Men fan blir det september gruppa..
 
Tusen takk :Heartred Har du sen termin så du er med litt i begge grupper? :happy:
18. Juli. Forrige gang ble jeg satt i gang en uke før tiden, så jeg kan raskt gå 14 dager over.
Men jeg titter litt innom her først og fremst for å se om det sitter for de jentene som dessverre ikke fikk blitt med videre i Juli gruppa :Heartred
 
Så herlig å høre❤️ Og gratulere så masse.
Æ blir mest sannsynlig ikke å følge dere videre her fordi jeg kjenner alle tegn til mensen. Vondt i puppene sånn på siden og mot armhulen og murring i magen. Får bestandig dette før mensen :( vi er på 3.forsøket så kanskje det sitter på 4.forsøk her også. Men fan blir det september gruppa..
Det trenger jo ikke å bety mensen, det var de samme tegnene jeg hadde før jeg tok positiv test. sa til samboeren min at hvis jeg ikke får mensen snart nå, så er jeg hvertfall gravid. Tok test og gravid var jeg. Håper du også er det :Heartred
 
Back
Topp