Babybabywish
Elsker forumet
Hei å hopp!
flere her som har spraystart nå de nermeste dagene? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bli med inn i februargruppa, er litt liv derHei å hopp!flere her som har spraystart nå de nermeste dagene?
![]()
Syklusdag 20-21 er vel mest vanlig trodde jeg.Hvilken syklusdag er det vanlig å starte med nesesprayen på lang protokoll? Mener å huske jeg har lest dag 2?
Jeg hadde kort protokoll sist, men ingen klarte seg til innsett forrige mandag så det ble avbrutt.
Nå har jeg fått beskjed om å ringe inn neste mens, men har ikke fått mer info så begynner å bli bekymret for om jeg må ha en mnd pause..
Syklusdag 20-21 er vel mest vanlig trodde jeg.
Jeg skal ikke starte nåOk. Håper det, og at jeg får starte denne syklusen.
På kort protokoll startet jeg dag 20 med progynova. Blir spennende å høre i morgen. Hadde vært fint å joine deg Høstbaby2019 med spraystart så fort som mulig! Når starter du?
Hvilken syklusdag er det vanlig å starte med nesesprayen på lang protokoll? Mener å huske jeg har lest dag 2?
Jeg hadde kort protokoll sist, men ingen klarte seg til innsett forrige mandag så det ble avbrutt.
Nå har jeg fått beskjed om å ringe inn neste mens, men har ikke fått mer info så begynner å bli bekymret for om jeg må ha en mnd pause..
Ok. Håper det, og at jeg får starte denne syklusen.
På kort protokoll startet jeg dag 20 med progynova. Blir spennende å høre i morgen. Hadde vært fint å joine deg Høstbaby2019 med spraystart så fort som mulig! Når starter du?
Dag 20 har jeg begynt på begge lange protokollene mineHvilken syklusdag er det vanlig å starte med nesesprayen på lang protokoll? Mener å huske jeg har lest dag 2?
Jeg er på dag nr 5 med spray nå![]()
Dag 20 har jeg begynt på begge lange protokollene mine
Utrolig kjipt. Hvor lenge må dere vente?Var visst dag 20 jaMen - nå måtte vi jo stå over en runde pga mannens feber.. så bare å smøre seg med tolmodighet, igjen!
Utrolig kjipt. Hvor lenge må dere vente?
Håper tiden mot uke 19 går fort, evt at dere klarer det før der.De regnet ut og kom frem til at uke 19 burde gå. Så da får vi prøve på egenhånd denne syklusen, og forberede oss på neste runde.