Endelig!

9. pp vi prøver å få barn nr 2 og nå gikk det! Er bare 11dpo i dag men sterke streker og symptomer så tar sjansen på å melde meg inn her:)

Termin 7.6.16

Der kom du deg inn ja :) Da får jeg nok en gang si gratulerer :D
 
Gratulerer så mye
 
Gratulerer så mye :)
 
Stiger fint her iallefall![64721008ATTACH=full]137666[/ATTACH]

13dpo

så fin test :) jeg tok på tirsdag og igår, så betydlig økning faktisk.. så tenkte jeg å ta i morgen også! og en siste på onsdag, for da skal jeg til legen, så vil bare dobbeltsjekke :) klarer ikke å tro helt på det
 
så fin test :) jeg tok på tirsdag og igår, så betydlig økning faktisk.. så tenkte jeg å ta i morgen også! og en siste på onsdag, for da skal jeg til legen, så vil bare dobbeltsjekke :) klarer ikke å tro helt på det
Samme her! Har mister tidlig 2 ganger nå så er livredd:( tenkte å ta en digital på mandag og så en om en uke igjen for å se at det stiger!
 
Samme her! Har mister tidlig 2 ganger nå så er livredd:( tenkte å ta en digital på mandag og så en om en uke igjen for å se at det stiger!

dette er min første gang som gravid.. så redd for å miste.. jeg tenkte digital på onsdag for å se om det kommer opp 2-3 på den.. i morgen tar jeg bare en sånn bt test! skal levere urinprøve til bedriftslegen, så da kan jeg likegodt dyppe en test oppi der også ;)
 
Back
Topp