Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9. pp vi prøver å få barn nr 2 og nå gikk det! Er bare 11dpo i dag men sterke streker og symptomer så tar sjansen på å melde meg inn her
Termin 7.6.16
9. pp vi prøver å få barn nr 2 og nå gikk det! Er bare 11dpo i dag men sterke streker og symptomer så tar sjansen på å melde meg inn her
Termin 7.6.16
Takk det sammeDer kom du deg inn ja Da får jeg nok en gang si gratulerer
Termin 7.6.16
Takk er kvalm, økt luktesans, mye stikk i pupper og livmor (startet i går), svimmel....Gratulerer Hvilke symptomer har du?
Oi, det var mye så tidlig! Innbiller meg at et godt tegnTakk er kvalm, økt luktesans, mye stikk i pupper og livmor (startet i går), svimmel....
Ja, har vært sånn de andre gangene jeg har vært gravid ogsåOi, det var mye så tidlig! Innbiller meg at et godt tegn
Hvilke synptomer har du da?Oi, det var mye så tidlig! Innbiller meg at et godt tegn
Åh, lite, bare trøtt. Det var hovedsymptomet mitt da jeg fikk veslejenta mi ogsåHvilke synptomer har du da?
Stiger fint her iallefall![64721008ATTACH=full]137666[/ATTACH]
13dpo
Samme her! Har mister tidlig 2 ganger nå så er livredd tenkte å ta en digital på mandag og så en om en uke igjen for å se at det stiger!så fin test jeg tok på tirsdag og igår, så betydlig økning faktisk.. så tenkte jeg å ta i morgen også! og en siste på onsdag, for da skal jeg til legen, så vil bare dobbeltsjekke klarer ikke å tro helt på det
Samme her! Har mister tidlig 2 ganger nå så er livredd tenkte å ta en digital på mandag og så en om en uke igjen for å se at det stiger!