Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9. pp vi prøver å få barn nr 2 og nå gikk det! Er bare 11dpo i dag men sterke streker og symptomer så tar sjansen på å melde meg inn her
Termin 7.6.16
9. pp vi prøver å få barn nr 2 og nå gikk det! Er bare 11dpo i dag men sterke streker og symptomer så tar sjansen på å melde meg inn her
Termin 7.6.16
Takk det sammeDer kom du deg inn jaDa får jeg nok en gang si gratulerer
![]()
Termin 7.6.16
TakkGratulererHvilke symptomer har du?
Oi, det var mye så tidlig! Innbiller meg at et godt tegnTakker kvalm, økt luktesans, mye stikk i pupper og livmor (startet i går), svimmel....
![]()
Ja, har vært sånn de andre gangene jeg har vært gravid ogsåOi, det var mye så tidlig! Innbiller meg at et godt tegn![]()
Hvilke synptomer har du da?Oi, det var mye så tidlig! Innbiller meg at et godt tegn![]()
Åh, lite, bare trøtt. Det var hovedsymptomet mitt da jeg fikk veslejenta mi ogsåHvilke synptomer har du da?
Stiger fint her iallefall![64721008ATTACH=full]137666[/ATTACH]
13dpo
Samme her! Har mister tidlig 2 ganger nå så er livreddså fin testjeg tok på tirsdag og igår, så betydlig økning faktisk.. så tenkte jeg å ta i morgen også! og en siste på onsdag, for da skal jeg til legen, så vil bare dobbeltsjekke
klarer ikke å tro helt på det
Samme her! Har mister tidlig 2 ganger nå så er livreddtenkte å ta en digital på mandag og så en om en uke igjen for å se at det stiger!