Endelig!

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Er formen bedre!! Uke 17 idag, og merket i går en markant endring i formen. Kaffe smaker OK og mat smaker godt igjen. Trettheten er borte og jeg føler meg "normal". Er i uke 17 i dag, så var søren meg på tide. ;) Prøvde mammabukser i dag, men de bare ruller ned, så fortsatt for tidlig for det. Deilig med ferie og god form! :D

Så godt da er jo ikke noe bedre enn at formen kommer seg, å buksene vil nok henge på ganske snart:-D

Sånn har jeg også hatt det ett par uker, men kvalmen har vært litt tilstede igjen de siste dagene. Men langt fra så ille som før!
Her er gravidbuksene godt på plass og kommer meg ikke inn i noe annet :p

Sånn har jeg også hatt det ett par uker, men kvalmen har vært litt tilstede igjen de siste dagene. Men langt fra så ille som før!
Her er gravidbuksene godt på plass og kommer meg ikke inn i noe annet :p

Nei nei! Ikke nevn mer kvalme nå.. Den får ikke LOV til å komme tilbake ;) :P Jeg regner med at gravidbuksene kommer på om noen uker. Er jo så mye mer behagelig over magen. Men er dine veldig lave i livet foran? Syns mine er så lave i livet. Men de er fra HM, så det er kanskje stilen?!

Nei nei! Ikke nevn mer kvalme nå.. Den får ikke LOV til å komme tilbake ;) :P Jeg regner med at gravidbuksene kommer på om noen uker. Er jo så mye mer behagelig over magen. Men er dine veldig lave i livet foran? Syns mine er så lave i livet. Men de er fra HM, så det er kanskje stilen?!
Har også buksene fra h&m og jeg synes de er veldig lave i livet. Men de er de eneste jeg kommer inn i :P mammabukser og haremsbukser er det det går i her om dagen :D

Har også buksene fra h&m og jeg synes de er veldig lave i livet. Men de er de eneste jeg kommer inn i :p mammabukser og haremsbukser er det det går i her om dagen :D

Ja.. Utrolig lave. Er da ingen som har så kort glidelåsområde? :p Syns også de er korte i bena. Dårlig kvalitet tror jeg, men kan ikke forvente all verden til 299 ;) Jeg bruker mine vanlige bukser, riktignok med strikk i knappehull og knapp. Tror nok det blir sånn til jeg får en kule å henge buksa på. ;) Sist brukte jeg en del kjoler og tights i en mellomperiode. Nå har jeg ingen kjoler, så må finne alternativer..

Er HM jeg også har, og ja, veldig kort foran.. Skal til Sverige i neste uke, så håper å finne bedre gravideklær der ;)

H&M jeg har også. Veldig glad for at de er lave :) er skikkelig vondt/ubehagelig å ha noe høyere for meg.

Det er så godt når formen blir bedre. Jeg ble plutselig i fin form i uke 16, og nå nyter jeg livet :) Det er godt å være meg igjen ;)

Back
Topp