Endelig! :)

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Etter 6 år med krangling med legene, så har jeg endelig fått diagnose ME. Det er utrolig godt å få diagnose og ha den å forholde seg til :)

Måtte bare rope ut litt jeg hihi :p

Så bra!
Det er en diagnose som ikke alle tar alvorlig og som er 'usynlig' for de som ikke skjenner deg. Men det er veldig reelt og det vet jeg for mamma har det også. Selvom det ikke er noen hyggelig diagnose å ha, så er det godt å ha noe å forholde seg til :) Glad du fant ut av det

Så bra!
Det er en diagnose som ikke alle tar alvorlig og som er 'usynlig' for de som ikke skjenner deg. Men det er veldig reelt og det vet jeg for mamma har det også. Selvom det ikke er noen hyggelig diagnose å ha, så er det godt å ha noe å forholde seg til :) Glad du fant ut av det
Det vet jeg fordi det ikke er veldig mange som forstår. De som ikke forstår er ingen gode venner mener jeg :) nei den er ikke hyggelig, men godt å ha en diagnose endelig :)

Huff stakkars deg :( Det er en av diagnosene mine og det er ikke så lett å leve med alltid. Men godt å få et svar, håper du får hjelp til hverdagen!

Gratulerer med å ha fått en diagnose. Håper dette er et riktig steg på veien i å bli frisk.

Så bra att du har stått på å kjempa i 6 år før å få legen till att få din diagnosen. Hoppas du får hjelp fra nå av :-)

Huff stakkars deg :( Det er en av diagnosene mine og det er ikke så lett å leve med alltid. Men godt å få et svar, håper du får hjelp til hverdagen!
Stakkars deg og :( nei er det å finne denne balansen så man ikke havner på bånn ... :/

Takk dere :) må krangle med NAV nå da, men det tar jeg litt som det kommer :)

"Gratulere" om jeg kan si det :):p

Kan si det på at en lege hørte på meg :) men ikke på diagnosen da dette er en veldig fæl sykdom :(
Ja, det skjønner jeg! Mente det ikke noe vondt altså... Men nå har du iallefall noe å forholde deg til og du vet hva som feiler deg.
Har selv kronisk sykdom som det tok flere år å få noe diagnose på. Det er noe dritt!
Får håpe det hjelper på omgivelsene dine og at menneskene rundt deg skjønner litt mer☺

Ja, det skjønner jeg! Mente det ikke noe vondt altså... Men nå har du iallefall noe å forholde deg til og du vet hva som feiler deg.
Har selv kronisk sykdom som det tok flere år å få noe diagnose på. Det er noe dritt!
Får håpe det hjelper på omgivelsene dine og at menneskene rundt deg skjønner litt mer☺
Skjønte det altså :) huff er så dritt når man ikke blir trodd på :/ ja får håpe det :) mister mange venner i løpet av de siste 2 årene :O

Skjønte det altså :) huff er så dritt når man ikke blir trodd på :/ ja får håpe det :) mister mange venner i løpet av de siste 2 årene :O
Uff, skal ikke være sånn. Var vel ikke mer enn "venner" om de oppfører seg sånn... Men da vet du iallefall hvordan de er ☺

Back
Topp