Etter 6 år med krangling med legene, så har jeg endelig fått diagnose ME. Det er utrolig godt å få diagnose og ha den å forholde seg til
Måtte bare rope ut litt jeg hihi
Måtte bare rope ut litt jeg hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått vite at jeg må drive med mestring og familien stiller opp mer nå enn førSå deilig da.
Vil du få noe hjelp?
Det vet jeg fordi det ikke er veldig mange som forstår. De som ikke forstår er ingen gode venner mener jegSå bra!
Det er en diagnose som ikke alle tar alvorlig og som er 'usynlig' for de som ikke skjenner deg. Men det er veldig reelt og det vet jeg for mamma har det også. Selvom det ikke er noen hyggelig diagnose å ha, så er det godt å ha noe å forholde seg tilGlad du fant ut av det
Stakkars deg ogHuff stakkars degDet er en av diagnosene mine og det er ikke så lett å leve med alltid. Men godt å få et svar, håper du får hjelp til hverdagen!
Kan si det på at en lege hørte på meg"Gratulere" om jeg kan si det![]()
Ja, det skjønner jeg! Mente det ikke noe vondt altså... Men nå har du iallefall noe å forholde deg til og du vet hva som feiler deg.Kan si det på at en lege hørte på megmen ikke på diagnosen da dette er en veldig fæl sykdom
![]()
Skjønte det altsåJa, det skjønner jeg! Mente det ikke noe vondt altså... Men nå har du iallefall noe å forholde deg til og du vet hva som feiler deg.
Har selv kronisk sykdom som det tok flere år å få noe diagnose på. Det er noe dritt!
Får håpe det hjelper på omgivelsene dine og at menneskene rundt deg skjønner litt mer☺
Uff, skal ikke være sånn. Var vel ikke mer enn "venner" om de oppfører seg sånn... Men da vet du iallefall hvordan de er ☺Skjønte det altsåhuff er så dritt når man ikke blir trodd på :/ ja får håpe det
mister mange venner i løpet av de siste 2 årene :O
Helt enigUff, skal ikke være sånn. Var vel ikke mer enn "venner" om de oppfører seg sånn... Men da vet du iallefall hvordan de er ☺