endelig!!

Nå er jeg også ganske sikker på at jeg kjenner tydelige spark!! Men kjennes ikke ut som fiskehalesprelling:/ mer sånne "plopp" som noen nevnte, noe tungt som liksom faller inne i magen, akkurat som om det er store luftbobler som sprekker:D kommer som oftest når jeg er i ro:) er 22+5..

I dag såg jeg at magen beveget seg når lillebror sparket :) bare siden onsdag har det virkelig tatt seg opp :) hadde glemt hvor ufattelig deilig det er å være gravid :) nå skal resten nyyyytes!

Kjenner enda ikke tydelige spark.. Tror jeg har kjent liv en stund, men savner enda de tydelige sparkene! Håper de snart kommer! Har morkaka bak så burde vel snart kjenne det! Er 18+4
Godt det ikke bare er meg! Jeg er 19+1, og jeg kjenner forsatt ikke de tydelige sparkene.. jeg kjenner litt "bobling " og noen små "tapp" lavt på magen og at det er noe på gang.
Jeg gleder meg til å regelmessig kunne kjenne sparkene, og gjerne litt mer tydelig! :) jeg er førstegangs, og morkaken ligger bak.

Tror jeg har kjent litt romstering siden uke 15-16. Men ingen tydelige spark. Er 20+4 I dag, med morkaka foran, så håper å kjenne noe ordentlig snart! Samboeren min er veeldig utålmodig! Første til begge :-)

Forrige helg kjente jeg spark både innvendig og utvendig! Og denne uka har jeg kjent spark "hele tiden". Samboer kommer dessverre til på feil tidspunkt - men ikke lenge igjen for mannen nå:)

Back
Topp