Endelig!

LittleBiii

Forumet er livet
Wohooo! Endelig ferdig med alle julegavene :) :)

Så nå er det bare å nyte hele desember uten å stresse med julegavehandling. Tror dette er nye rekord på hvor tidlig ferdig jeg er med gavene :P Vi flytter på mandag eller fredag, så da kan jeg heller bruke desember måneden på å komme i orden i det nye huset og pynte til jul :) Gleder meg masse :D

Wohooo! Endelig ferdig med alle julegavene :) :)

Så nå er det bare å nyte hele desember uten å stresse med julegavehandling. Tror dette er nye rekord på hvor tidlig ferdig jeg er med gavene :P Vi flytter på mandag eller fredag, så da kan jeg heller bruke desember måneden på å komme i orden i det nye huset og pynte til jul :) Gleder meg masse :D

Åh så deilig :D Jeg har ikke begynt :P hehe. Så deilig at dere rekker og komme i orden i det nye huset før jul, skjønner at du gleder deg! :D

Åh så deilig :D Jeg har ikke begynt :p hehe. Så deilig at dere rekker og komme i orden i det nye huset før jul, skjønner at du gleder deg! :D

Jaa, veldig godt å være ferdig med det :D Syns det er koselig å handle julegaver, men hadde et håp om å bli tidlig ferdig med de siden vi er midt i flytteprosessen nå, og det fikk jeg til :D Ja, gleder meg noe enormt! Skal bli så godt å bli ferdig med hele flyttingen og få kommet i orden i huset :)

Jeg har tre igjen. To av de er bestemt, men mannens julegave er ikke helt i boks etter at vi ble enige om å bukse betraktelig mindre enn hva jg hadde planlagt :rolleyes:

Heldig du er ! :P har så vidt begynt .. eneste jeg har kjøpt til er til søstra til kjæresten sin familie fordi dem måtte få det med seg hjem t Sverige når de var på besøk her ;)

Så deilig :) er nesten helt ferdig jeg og :) pleier alltid å dukke opp noe før jul men det er jo smågaver :)

Har bare et par igjen jeg også :-) Utrolig deilig :-)

Jeg har tre igjen. To av de er bestemt, men mannens julegave er ikke helt i boks etter at vi ble enige om å bukse betraktelig mindre enn hva jg hadde planlagt :rolleyes:

Da mangler du jo ikke så mange du heller ;) Skjønner at det kan være vanskelig hvis du hadde planer om noe og så blir det ikke noe allikevel :P

Wow... så flinke dere er! Jeg har bare såvidt begynt... og i morra er det desember..!

Ja endel. Vi har fått lov til å flytte opp noen tinh faktisk. Men har mye store møbler igjen :p Vi er heldigvis heldige og får endel hjelp i og med at jeg ikke kan bære så tungt :)
Så bra. Gruer meg til vår flytting vi må ha hjelp til alt xD

Ja, er godt å vite at vi har folk rundt oss som stiller opp :) Når flytter dere? :)
Vet ikke enda :( overtakelse 15.2 på papirene men flytter de ut før så overtar vi før :) på kontraktmøtet skulle de kanskje overta i slutten av desember så håper på januar da.. Men er jo sent. Forsovidt greit at terminen min ble flyttet litt :P bedre tid :)

Back
Topp